Facebook Pixel

Vodafone Україна

Vodafone Україна

Vodafone Україна

Кейс, який демонструє турботу компанії про своїх працівників у 2024 році

Ми намагаємося створювати для людей комфортні умови для роботи. У нас доволі гнучкий та комфортний графік, якщо робочі обов’язки співробітника це дозволяють. Наші офіси забезпечені генераторами, ми постійно працюємо над їх безпекою. Ми – людиноцентрична компанія, турбота про співробітників у нас в ДНК, тому складно виокремити один кейс. Один з яскравих:

Відкриття нового приміщення для контактного центру в Дніпрі в укритті. З початку війни контакт-центр під час тривог спускався в укриття, частково робочі процеси продовжувалися, але це очевидно створювало певні незручності для розмов з клієнтами. Час на спуск 5 хвилин, в середньому 100 людей щоденно бігали між 4 поверхом та укриттям, і так могло бути декілька разів на день.

Ми розуміли, що необхідно адаптуватися і шукати вихід, щоб голосові канали могли безпечно працювати під час тривог, а клієнти отримували постійну підтримку, незважаючи ні на що. Від ідеї створення безпечного підземного контакт-центру до реалізації минуло 5 місяців.

У цьому проєкті нам вдалося реалізувати одразу 2 важливі для компанії принципи: безпека для співробітників та ефективність для клієнтів.

Ми слідкуємо за ринком та аналізуємо макроекономічну ситуацію, тому цього року двічі переглядали заробітну платню – весною та восени, виплачуємо премію. І плануємо це робити щороку. 

Ми не урізали наші програми страхування та добробуту і нікого не скорочували від початку повномасштабного вторгнення. Навпаки, цього року ми почали потроху виходити офлайн – проводили різноманітні заходи для співробітників і отримували неймовірний відгук від колег. Також ми розвивали наші корпоративні спільноти, проводили багато внутрішніх заходів, пропонували різні можливості для розвитку та навчання.

Онлайн-голосування за найкращих роботодавців України 2024