Кар’єрна мапа – можливий кар’єрний шлях працівника в компанії

Кар’єрна мапа має містити перелік посад, які може здобути працівник і умови переходу на наступну кар’єрну сходинку. В Україні цей інструмент все частіше застосовують великі роботодавці задля розвитку персоналу і формування кадрового резерву. Завдяки цьому вакансії керівників вдається легко закривати внутрішніми кандидатами. Зазвичай, кар’єрна мапа це документ, що складає керівник, відповідальний за HR-напрямок і розвиток персоналу.

У своєму спецпроєкті The Page розповідає, що таке кар’єрна мапа, чим вона корисна роботодавцям та співробітникам і наводить кейси провідних компаній.
 

Кар’єрна мапа по-українські – як компанії окреслюють шлях зростання персоналу

Далеко не кожний працівник, що влаштовується на роботу, має уявлення, як може надалі реалізуватися його кар’єра у компанії. The Page з’ясовує, чи розповсюджена серед українських роботодавців практика побудови кар’єрної мапи, що чітко окреслює можливі шляхи розвитку. Її можна порівняти з навігатором, що направляє кар’єру, визначає її можливі етапи і розвороти та перелічує умови, які дозволяють дістатися наступної точки. Читати далі…

 

 

КЕЙСИ КОМПАНІЙ

 

«Важливий не лише факт досягнення цілей, але й спосіб, в який це зроблено»: кейс «Імперіал Тобакко»

«Імперіал Тобакко» в Україні є частиною глобальної міжнародної компанії Imperial Brands. Це відкриває для українських працівників можливість зростати в посаді не тільки у своїй країні, а й в межах кластера «Центральна та Східна Європа». Також є можливість брати участь у внутрішніх конкурсах на посади у британській штаб-квартирі компанії. The Page розповідає, як «Імперіал Тобакко» створює умови для розвитку працівників, допомагає їм оцінювати здібності та розуміти кар’єрний шлях. Читати далі…

«Правильні люди на правильному місці, які роблять правильні речі»: як «Дарниця» дбає про кар’єрне зростання  працівників

Демографічна криза в Україні, питання безпеки праці в умовах війни, дефіцит ресурсів та швидка цифрова трансформація ставлять виклики перед роботодавцями. Щоб втримати лідерські позиції під час війни, підприємства мають піклуватися про один зі своїх найпотужніших активів — людей. The Page розповідає, яким чином в «Дарниці» будують кар’єрні шляхи у 2024 році та як створюють атмосферу, що мотивує співробітників до самовдосконалення. Читати далі…

 

 The Page