Кейс, який демонструє турботу компанії про своїх працівників у 2024 році
Наш кейс став продовженням історії про турботу про працівників: крім загального міцного фундаменту турботи про безпеку співробітників (який за 2024 рік був укріплений оновленням автопарку, інклюзивним редизайном адміністративних приміщень ТЦ, картою фізичної безбар’єрності та укриттями), для компанії METRO Україна у 2024 році важливим фокусом стала персоналізація турботи про працівників.
Наразі потреби наших людей сильно розрізняються, тому ми зробили багато змін у підході до турботи про них, персоналізованих для різних цільових груп:
- створили умови для безбар’єрної комунікації, започаткувавши школу жестової мови для усунення бар’єрів у спілкуванні зі співробітниками з порушенням слуху; а для самих нечуючих корпоративні комунікації дублюються жестовою мовою;
- для підтримки наших ветеранів та ветеранок наразі триває активна фаза програми реінтеграції ветеранів;
- співробітників, які обрали віддалений спосіб роботи, ми забезпечили зарядними станціями, турбуючись про їхній добробут під час блекаутів.