Facebook Pixel

DataArt

DataArt

DataArt

Кейс, який демонструє турботу компанії про своїх працівників у 2024 році

Навесні 2019 року DataArt запустив корпоративну службу першої психологічної допомоги DataArt Helpline, щоб підтримати співробітників у подоланні робочих та особистих викликів. 

За п'ять років було створено команду з 14 волонтерів та 5 психологів. Служба працює на кількох мовах (українська, англійська, іспанська, польська, німецька) та гарантує повну конфіденційність колегам. 

DataArt Helpline працює залежно від запиту, надаючи індивідуальні консультації та групові сесії, залучаючи за необхідності родичів чи партнерів. Також психологи можуть працювати з родиною колеги напряму: партнери, діти, батьки, брати чи сестри. Але важливо, щоб запит був саме від колеги. 

Кожен колега може отримати до 10 консультацій психолога на рік, в індивідуальному порядку цей ліміт може бути збільшено за потреби.  

Найпоширеніші запити до лінії підтримки: страхи, втрата, стрес через війну, синдром того, хто вижив, вимушена імміграція. У випадку сильного стресу або емоційного виснаження компанія пропонує взяти "Mental health days off" для відновлення. 

DataArt регулярно збирає зворотний зв'язок щодо ефективності служби Helpline: які теми найбільше турбують, чи задоволені допомогою та чи порадять звернутися до корпоративної психологічної служби іншим колегам. 

За статистикою: 

  • 54% респондентів рекомендували б DataArt Helpline колегам;
  • 55% колег вважають, що служба може робити більше у сфері психічного здоров’я; 
  • 7% не вважають психологічну підтримку на робочому місці необхідною. 

DataArt також підтримує українських колег через Telegram-канал з корисними матеріалами, базу українських психологів та підтримку військових психологів. Компанія провела курс з першої психологічної допомоги для HR та People Project Managers, а також регулярно проводить вебінари на актуальні теми самодопомоги для колег у всіх країнах, де працює компанія.

Онлайн-голосування за найкращих роботодавців України 2024