Кейс, який демонструє турботу компанії про своїх працівників у 2024 році
Well-being завжди був пріоритетним напрямком для SoftServe. Одним з найяскравіших проєктів є "Dare to Care Month", який проводять з нагоди Всесвітнього дня психічного здоров'я у жовтні.
Протягом місяця працівників запрошують долучатися до справжнього марафону подій: онлайн-лекції, офлайн-події в офісах, майстер-класи, фізичні активності, настільні ігри, дискусійні клуби, розмови, челенджі тощо. У 2023 році в межах проєкту провели 65 подій, у яких взяли участь 3690 працівників. Вони високо оцінили задоволеність проєктом (72 пункти NPS).
Кожного року "Dare to Care Month" має свій основний фокус. Для його визначення ми вивчаємо потреби колег. Зокрема, аналізуємо відгуки та результати щоквартального опитування про роботу в компанії, досліджуємо запити працівників на психологічну допомогу, враховуємо інсайти від HR-експертів, які тісно співпрацюють з командами та менеджментом.
Цьогорічним фокусом обрали тему стосунків, тож проєкт матиме слоган "Dare to Care. Re-connect". Ця тема – про відновлення стосунків у різноманітних аспектах: з собою, з їжею та спортом, в особистому житті, між дітьми та батьками, в колективі, з фінансами, з клієнтами тощо.
У межах проєкту, в компанії готуються 60+ офлайн- та онлайн-заходів. Онлайн-заходи доступні всім працівникам компанії, а офлайн-події пройдуть у розробницьких центрах в Україні, Польщі, Румунії, Болгарії, Мексиці, Чилі та Колумбії.