Кейс, який демонструє турботу компанії про своїх працівників у 2024 році
Маючи інноваційний продукт у сфері AI-технологій, одним з головних пріоритетів компанії є зростання та розвиток співробітників, а також надання можливості талановитим і вмотивованим студентам отримати ефективне середовище для старту кар’єри.
Компанія регулярно набирає студентів для стажування і навчання. Наприклад, EVE.calls Inc допомогли працівниці, що навчається у Minerva University, здати практику в компанії, надали корисні рекомендації, провели безкоштовне навчання за кваліфікацією – експерт з роботи зі штучним інтелектом.
Протягом стажування студенти перебувають у тісній взаємодії з CEO компанії Олексієм Скрипкою, CRO Чансі Дьюі та іншими старшими спеціалістами, та проходять навчання і менторство під їх керівництвом. Для стажера це можливість у відносно короткі терміни набути практичних знань у сферах:
- комунікації з клієнтами з ринку США;
- бізнес-менеджменту: стажери задіяні у роботі з командою розробників та в процесах і запитах клієнтів, тому можуть впливати на створення продукту;
- психологія бізнесу;
- взаємодія та навчання у сфері AI і LLM-нейромереж.
Так, Вікторія, яка потрапила в компанію для проходження університетської практики, менш ніж за рік пройшла шлях від стажера до менеджера, яка самостійно працює з клієнтами і вже навчає нових членів команди.
EVE.calls Inc надає можливість для професійного зростання своїх працівників. Студенти з США або України, під час власного навчання в університеті можуть потрапити на практику в EVE.calls Inc та, за наявності успішних результатів, залишитися в sales або back-end команді відповідно. Спочатку кандидати на навчання мають пройти досить сильний відбір серед великої кількості бажаючих, проте, менторський супровід та об’єм набутих навичок доводять – усі зусилля точно того варті.