
В Україні у березні 2025 року вперше презентували «Індекс ґендерної рівності», який оцінює паритет жінок і чоловіків у різних сферах. У зв’язку з цим The Page ініціює спецпроєкт «Крізь «скляну стелю». Адже «скляною стелею» (glass ceiling) заведено називати невидимі, але реальні бар’єри для розвитку кар’єри жінок або інших дискримінованих груп.
Ставлення до 8 березня у суспільстві змінюється: все частіше ця дата асоціюється з питаннями рівності та кар’єрного зростання, а не з ритуальним врученням квітів. Аналіз трендів, споживчої поведінки та очікування жінок від Міжнародного жіночого дня можуть допомогти бізнесу ефективно підготуватися до цієї події.
В ідеальному світі всі мають рівні можливості, і навіть уявити собі не можна, що жінки постійно зайняті на кухні, а чоловіки ніколи не надягають фартух, бо “заробляють гроші”. До цього ідеалу з кожним роком все більше наближаються деякі країни Європи. Вивчивши Gender Equality Index, ми з’ясували, де ж жінкам живеться краще.
«Імперіал Тобакко», одна з найбільших тютюнових компаній в Україні, є частиною міжнародної компанії Imperial Brands, у якої на глобальному рівні є стратегія з різноманітності, рівності та інклюзивності – DEI (Diversity, Equity and Inclusion). Серед іншого, ця стратегія включає цілі ґендерної різноманітності. Розповідаємо, як цих принципів дотримуються в Україні.
Мережа мультимаркетів «Аврора» останніми роками бурхливо розвивається. Допомагає у цьому створення умов для розвитку та реалізації потенціалу співробітників, незалежно від їхньої статі. В «Аврорі» жінки обіймають більше половини керівних посад. В цій статті розповідаємо, як в компанії, де працює понад 15 тис. людей, впроваджують принципи ґендерної рівності.