Facebook Pixel

У 2022-му київські девелопери розраховують на 12 — 18% прибутку з будівництва новобудов

У 2022 році за умов геополітичної та економічності стабільності в країні обґрунтований прибуток девелоперів від продажу житла становитиме від 12% до 18% річних в іноземній валюті.

У розрахунки закладається, що цикл будівництва ЖК триватиме від 1,5 до двох років, а період часткової невизначеності на первинному ринку спостерігатиметься до середини березня — початку квітня. У цей час найголовнішим завданням забудовників стане продовження будівництва власних проєктів, уникнення будь-яких зупинок.

Як зазначив у коментарі The Page керуючий партнер групи компаній Concept Group Михайло Підвисоцький, в останні кілька років рівень прибутку девелоперів безпосередньо залежить від якості ЖК, витрат на створення сучасного житла, що має попит у покупців, а також від попиту на той чи інший об’єкт.

Quote«Цьогоріч вартість квадрату в новобудовах навряд чи зросте більш як на 10 — 15%. Звісно, рівень цін залежатиме від таких важливих чинників, як-от собівартість будівництва, а також від загальноекономічної ситуації в країні, що вплине на рівень платоспроможного попиту й позначиться на прибутку від реалізації того чи іншого ЖК», — пояснив фахівець.

Сьогодні понад 70% покупців на первинному ринку житла зацікавленні в придбанні сучасних концептуальних житлових комплексів категорій «комфорт» і «комфорт+».

Найбільший попит у 2022 році матимуть якісні ЖК з облаштованою прибудинковою територією.

Quote«Високий попит на якісні об’єкти в більшості покупців дає змогу забудовникам прогнозувати рівень прибутку й не залежати від зовнішніх як економічних, так і геополітичних чинників», — вважає очільник Concept Group.

На думку експерта, забудовникам варто орієнтуватися не лише на потреби громадян у новому житлі, його відповідність трендам енергоощадності і збереження довкілля, а і брати активну участь у розвитку транспортної та інженерної інфраструктури, долучатися до створення парків, скверів, громадського простору для всіх мешканців міста.

Quote«Великим компаніям цілком до снаги витрачати частину прибутку, отриманого від реалізації власних ЖК, на потреби міста, розвиток соціальних чи інфраструктурних проєктів. У найближчі 2 — 3 роки для забудовників-лідерів ринку саме така стратегія власного розвитку через сталий розвиток міста може стати найперспективнішою для ведення бізнесу», — наголосив він.

Експерт вважає, що в сучасному девелопменті замало створити «обгортку» майбутнього ЖК — варто зосередити увагу на якості будівництва, використовуваних будматеріалах, створенні життєвого простору, належної транспортної інфраструктури самостійно й у партнерстві з місцевими органами влади. Важливо також долучатися до соціальних ініціатив зі збереження пам’яток архітектури, екології міст, створення нових екологічних життєвих просторів.

На переконання фахівця, прибуток — це не лише про гроші, а і про комфортне життя майбутніх поколінь. Сьогодні турбота про місто — це і є додана вартість іміджу забудовника та його проєктів.

Подякувати 🎉