У найближчі 3 — 5 років у Києві зміняться засади роботи первинного ринку, внаслідок чого оптимізуються бізнес-процеси в девелоперських компаніях, а також зростатиме якість нових житлових комплексів.
Зокрема, ринок переорієнтується на великі житлові масиви формату «нового міста», зазначив у коментарі засновник і керівний партнер групи компаній Concept Group Михайло Підвисоцький.
За його словами, це будуть самодостатні, інтегровані в довкілля житлові простори на територіях від 10 — 20 га з усім необхідним для комфортного життя, роботи, відпочинку та занять спортом.
Такі проєкти, на його переконання, відповідатимуть світовим стандартам енергоощадності та будуватимуться з використанням найсучасніших технологій.
«У нових масштабних проєктах довкілля стане домінантою, а житлові будинки та належна інфраструктура для максимально комфортного життя (це і місткі дитячі садки, школи, спортивні, прогулянкові зони, паркінги) будуть органічно «вплетені» в природне середовище», — наголосив він.
Собівартість зведення таких об'єктів може на 30 — 35% бути вищою за звичайні проєкти комфорт-класу. А до 2025 — 2027 років у Києві частка нових масштабних проєктів може сягнути 25 — 30% усієї пропозиції на первинному ринку житла.
«За сприятливих умов у найближчі 5 років частка масштабних проєктів становитиме близько третини усього житла, що зводитиметься в столиці», — вважає Підвисоцький.
Нині в Києві лише 20% компаній-забудовників працюють за новими світовими стандартами, які полягають у девелопменті повного циклу (від проєктування, будівництва до експлуатування побудованих ЖК). Окрім цього, сучасні девелопери для реалізації проєктів дедалі частіше використовують власні інвестиції, які становлять до 60% собівартості проєкту.
Такі кошти дають змогу будувати без озирання на стан попиту, не залежати від форсмажорних обставин, якими, наприклад, у 2020 — 2021 роках були пандемічні обмеження, розповів Михайло Підвисоцький.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!