Facebook Pixel

Таємний Санта для ЗСУ і прибирання Хортиці: КСВ в аптечному холдингу АНЦ

Юлія Кузьменко
Директор HR-департаменту аптечного холдингу АНЦ

Соціальна відповідальність була частиною фундаменту під час створення аптечного холдингу АНЦ. Один із головних принципів та цінностей аптеки – відповідальність перед людиною. КСВ для нас – це підхід до бізнесу, до роботи з персоналом та кожним відвідувачем аптеки. Адже аптека сама по собі має відповідальність перед кожним. Вона має турбуватися про людей в першу чергу, а не про прибуток компанії.

Ми завжди підтримували співробітників, а останніми роками це стало просто життєво важливим для багатьох із них. У часи, коли зона комфорту відсутня, немає звичних умов життя в країні, головне, щоб людина була впевнена в деяких речах. Найперше – життя та безпека співробітників. Далі ми маємо забезпечити стабільний дохід, комфортні та зручні умови праці, бути підтримкою для своїх співробітників, опорою, коли це необхідно. Важливо мати емпатію та розуміння стану та ситуації кожного. Ми маємо колег у ЗСУ, родичів наших колег, які захищають Україну. На жаль, є втрати, і компанія завжди йде на допомогу та підтримує своїх колег.

До речі, піклування про моральний стан теж стало одним з повноцінних КСВ-напрямків. Багатьом зараз дуже важко морально. Адже всім складно від воєнних подій. Тому при великих задачах бізнесу, фармринку, нам дуже важливо, щоб умови праці не гнітили людей. Десь ми додаємо навчання, в деяких проєктах – розважальний контент, аби співробітники могли відволікатися та більше спілкуватися один з одним. У нас є внутрішні канали комунікації, де ми проводимо дні запитань- відповідей, щоб відстежувати настрої, та реагувати швидше на проблематику. Є проєкт «Мовна-бавовна», для покращення вивчення рідної мови.

Напрямки КСВ-проєктів АНЦ

Війна зробила свої коригування у напрямках КСВ-проєктів. Зараз майже всі стосуються благодійності та спрямовані на підтримку ЗСУ та українців. З перших днів повномасштабного вторгнення ми активно беремо участь в допомозі військовим. Один із власників нашого холдингу АНЦ пішов до ТРО, та з часом об'єднав волонтерів з усієї країни. Це частина нашої щоденної роботи.

З початку війни ми передали 30 мільйонів гривень на різні благодійні ініціативи. В переліку проєкти як військового, так і гуманітарного напрямку. Наприклад: «Довгі руки ТРО» – проєкт від фонду компетентної допомоги армії «Повернись Живим» по забезпеченню всіх підрозділів ТРО сучасним мінометним озброєнням та допомозі в розвитку кіберсил ЗСУ. «Турбота про незламних» – ініціатива БФ «Разом для України», спрямована на закупку ліків та тактичної медицини для ЗСУ. Проєкт власного виробництва холдингу АНЦ по забезпеченню військових буржуйками та булер’янами.

Підтримали проєкт офіційної фандрейзингової платформи UNITED24, спрямований на створення флотилії дронів-камікадзе для ГУР. Різноманітні власні та партнерські проєкти по забезпеченню ЗСУ автомобілями, квадрокоптерами, тепловізорами, пошиттям одягу, системами захисту та розвідки, обладнанням, яке допомагає рятувати життя. Ми зібрали та передали понад 2000 продуктових наборів для сімей, що вимушено покинули свої домівки та 100 наборів для жінок із травмою спинного мозку, які перебувають на окупованих територіях. Також ми відправили більше ніж 1000 упаковок ліків для мешканців Слов’янська, Святогірська та Харківської області.

Емоції від КСВ-проєктів

КСВ-проєкти сучасності несуть величезне емоційне навантаження. Це треба розуміти та мати навички контролювати. За кілька днів у вас одночасно можуть бути сльози радощі та горя. Найбільш позитивний емоціональний проєкт – «Таємний Санта для ЗСУ». Співробітники з усієї країни робили подарунки для наших воїнів, ніхто не знає, хто саме отримає твій подарунок, а наші захисники, як діти, відкривали ці сюрпризи. Щасливі обличчя хлопців, їхні сльози радощів – це безцінна та найголовніша вдячність нам і колегам. Це був дуже емоційний проєкт підтримки та передачі тепла на передову.

Але при цьому болить, тому що наш запорізький герой «Хром», який забирав подарунки для хлопців, нещодавно загинув. Також загинула волонтерка, яка мала передавати наші подарунки. І це назавжди в нашій пам'яті, якої ціною дається нашій країні майбутнє, а нам – можливість жити та продовжувати працювати.

Звісно, ми не забували й про наш світ, природу. У нас багато співробітників, які свій відпочинок проводять в контакті з природою. Тому турбота про навколишнє середовище постійно в обговоренні. Великі компанії Запоріжжя об‘єдналися заради екологічної ініціативи Khortytsia #EcoLife та разом очистили острів Хортиця від сміття. 22 травня «Аптеки АНЦ», мультибрендова група компаній «Union Group» та виробник «Оліс» зібрали понад 4,5 тонни сміття з території національного заповідника Хортиця в урочищі Вирва. Ми планували робити це системно, але росія поки що змінила наші плани, та ми обов'язково з перемогою приберемо усе сміття з нашої країни.

Загалом, усе що ми робимо, – робимо з турботою про людей та для людей. Я особисто як директор з персоналу нашої мережі аптек, завжди керуюсь цим слоганом у своїй роботі й всім серцем радію, що працюю в компанії, де люблять людей.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора