Американський журнал Fast Company вважає, що у сфері корпоративної соціальної відповідальності є багато по-справжньому корисних проєктів. Зі списку 540 найінноваційніших компаній видання відібрало десять тих, хто не марно витрачає гроші й час, змінюючи світ на краще. розповідає, за які ініціативи відзначили ці компанії.
Microsoft: забезпечення доступності даних про людей з інвалідністю
Правдивих даних щодо людей з інвалідністю дуже мало. Це означає, що їхні потреби часто не бачать політики та ігнорує світова спільнота.
У 2022 році компанія Microsoft у партнерстві зі Світовим банком і одним з університетів США запустила загальнодоступний онлайн-центр про інвалідність у всьому світі. Використовуючи його, уряди, некомерційні організації, журналісти та роботодавці зможуть краще зрозуміти, які бар'єри стоять перед людьми з інвалідністю залежно від їхнього віку, статі чи соціально-економічного стану. Microsoft і партнери розраховують у 2023 році відкрити доступ до перших даних.
Ally Financial: за фінансування ініціативи з різноманітності та справедливості
У 2022 році компанія взяла на себе зобов'язання протягом наступних п'яти років однаково витрачати рекламні бюджети на чоловічий і жіночий спорт. Вона підтримала Національну жіночу футбольну лігу (NWSL), уклавши з нею п'ятирічний контракт. Ця допомога допомогла переконати телемовника CBS перенести час трансляції одного з матчів Ліги на прайм-тайм (щоправда, Ally Financial розширила власний рекламний бюджет на CBS). У результаті цей матч став грою, що найбільше переглядалася в історії Ліги: кількість глядачів зросла на 71%. Ally також звузила свою ексклюзивну спонсорську угоду, що дало змогу NWSL продавати спонсорство ширшому колу компаній.
Interpid Travel: за прагнення до різноманітності подорожей
Туристичний маркетинг переважно «білий» за кольором шкіри мешканців місць пропонованих поїздок. У січні 2022 року австралійський туроператор Intrepid Travel увів у дію низку етичних маркетингових рекомендацій. Зокрема, тепер не менш як 50% партнерів Intrepid з організації турів мають ідентифікувати себе як BIPOC (цей термін у США поєднує чорношкірих, індіанців і людей з небілою шкірою – ), 10% – як плюс-сайз (людьми з великою вагою), 10% – LGBTQIA+ та 10% – представники корінних народів.
Intrepid також розширює свої тури до спільнот чорношкірих і корінних народів. У США стартували вісім нових турів, які зосереджені на досвіді та культурі BIPOC. В Австралії запропоновано 50 турів з упором на аборигенів. Компанія працює з групами корінних народів над створенням програм для туристів, які дають уявлення про історію, культуру та традиції.
Study.com: за допомогу вчителям, які бажають вирватися з неблагонадійного середовища
Платформа онлайн-навчання Study.com запустила ініціативу, спрямовану на розв'язання проблеми гострої нестачі вчителів у Сполучених Штатах і покращення процесу диверсифікації (тільки 7% вчителів у США ідентифікують себе як афроамериканці). У рамках цієї програми Study.com дарує річний доступ до своїх онлайн-курсів підготовки до іспитів вартістю $720 людям із маргіналізованих спільнот, які хочуть стати вчителями.
Це важливо, адже результати тестів для сертифікаційного іспиту вчителів Praxis показують явну різницю між результатами, які демонструють люди з різним кольором шкіри. Платформа має партнерські відносини у 20 штатах і пожертвувала матеріали для підготовки до іспитів на суму $4 млн (приблизно 6 тис. курсів).
East Fork: за інвестиції як у своїх співробітників, так і в спільноту
Виробник кераміки East Fork у 2022 році підвищив мінімальну заробітну плату до $22 за годину й розраховує підняти її до $25 протягом наступних кількох років. Компанія базується в місті, де мінімальна заробітна плата становить $7,25, приблизно 55% з її 135 співробітників працюють погодинно. Вона пропонує всім співробітникам найпопулярніший у США пенсійний план приватної пенсійної системи 401(k) та відпустку для догляду за дитиною, що не завжди є правилом для невеликих роботодавців.
Компанія також запустила програму партнерства з різними місцевими організаціями, включно з тими, які займаються взаємодопомогою та житлом, а також покращенням доступу до медичної допомоги для людей із маргіналізованих груп. Вона проводить різні лотереї, у яких розігрується її продукція. Завдяки їм зібрано $470 тис., які передано місцевим спільнотам.
Builders Vision: за внесок у соціально-перетворювальні інвестиції
Наприкінці 2021 року спадкоємець імперії Walmart Лукас Волтон запустив Builders Vision — платформу, що поєднує в собі благодійність, прямі інвестиції та захист інтересів у чотирьох ключових галузях: харчові продукти, здоров'я океану, енергетичний перехід і побудова спільноти. У питаннях благодійності Builders Initiative працює з некомерційними організаціями, підприємствами та урядами, допомагаючи досягати стійких соціальних змін. У 2022 році компанія оголосила, що направила 90% своїх пожертвувань у розмірі $1 млрд на імпакт-інвестиції (пов'язані з покращенням соціального середовища та довкілля). На сьогодні Builders Initiative виділила майже 500 грантів зі свого фонду.
Chobani: за допомогу в працевлаштуванні біженців
Грецький гігант із виробництва йогурту Chobani вже давно наймає біженців, але у 2022 році компанія зробила крок уперед, вступивши в партнерство з програмою Unstuck, яка переконує компанії по всьому світу наймати їх. Тепер Chobani та п'ять інших продовольчих брендів узяли на себе зобов'язання купувати сировину лише в постачальників, орієнтованих на наймання біженців. До кінця 2022 року постачальники, які працюють з Unstuck, найняли 1,5 тис. біженців.
Slack: за навчання колишніх ув'язнених у сфері технологій
Програма Slack Next Chapter навчає колишніх ув'язнених працювати у сфері технологій. Вона стартувала кілька років тому, а у 2022 році у Slack з'явилося більше корпоративних спонсорів — тепер їх 15. Торік Slack також співпрацювала з Aspen Institute в проведенні заходів і програм, які пояснюють важливість наймання колишніх в'язнів і що це може принести компаніям. Наразі приблизно 50 осіб завершили програму або проходять навчання. Усі 30 осіб, які закінчили навчання, отримали роботу на повну ставку.
Yelp: за активну участь у боротьбі за право на аборти
Американська компанія Yelp оголосила, що оплачуватиме поїздки співробітниць для проведення аборту, якщо вони мешкають у штатах, де це заборонено. Коли в різних штатах США посилилися обмеження абортів, це був сміливий крок: більшість інших компаній зберігали мовчання. Деякі бізнеси зробили аналогічні кроки, але вони роблять це тихо, не беручи участь у боротьбі за право жінок на аборти. Тому відкрита позиція Yelp зробила її прикладом для інших компаній.
Doconomy: за можливість легко виміряти свій вплив на довкілля
Слідом за своїм калькулятором вуглецевого сліду 2021 року компанія Doconomy, що займається аудитом викидів вуглецю, випустила інструмент Re-Store. Його завдання – пов'язати споживачів із підприємствами, які можуть допомогти їм скоротити свої викиди. Цей інструмент уже використали 10 тис. клієнтів, його запустили у Швеції з 13 партнерами, включно з Volvo та енергетичною компанією Telge. Найближчим часом інструмент стане доступним у Японії та Німеччині, а до початку 2024 року має поширитися по всій Європі.