Стійкість українського бізнесу в перший рік війни й водночас його готовність допомагати фронту, цивільним, громаді, у якій він працює, надихають. З огляду на свіжу фінзвітність підприємств за 2022 рік компанії не просто прожили страшний воєнний рік. Багато хто з них навіть примудрився спрацювати не в мінус.
Але що з КСВ-програмами? Чи «на часі» вони в українського бізнесу? І якщо так, то як трансформувалися з огляду на воєнний час? І головне: як КСВ — корпоративна соціальна відповідальність — впливає на ту саму стійкість бізнесу, якою захоплюємося ми та іноземні партнери.
Аби з’ясувати це, в партнерстві із Центром «Розвиток КСВ» запускають масштабне всеукраїнське дослідження КСВ-стратегій під час війни.
До 15 травня ми пропонуємо всім українським компаніям, що активно допомагали фронту, співробітникам і співвітчизникам, державі та окремим громадам у 2022 році, заповнити цю анкету.
З 16 травня ми закриємо приймання анкет і передамо їх для аналізу й опрацювання експертам Центру «Розвиток КСВ». Вони зі свого боку до кінця травня вирахують КСВ-індекс для кожної компанії-апліканта.
Методологію підрахунку Індексу буде оприлюднено одразу після закінчення збору анкет.
Запрошуємо заповнити анкету й отримати експертну оцінку сталості своїх програм КСВ і резильєнтності бізнесу.
Усі результати буде опубліковано на сайті на початку червня 2023 року в першому рейтингу «КСВ під час війни: Індекс 2023».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також