Facebook Pixel

КСВ під час війни: як змінилися підходи українських компаній? Старт нового дослідження

The Page та Центр «Розвиток КСВ» представляють новий проєкт — «Індекс КСВ 2023». Упродовж квітня ми разом будемо збирати та аналізувати дані українських компаній, аби оцінити, як змінилися їхні підходи щодо корпоративної соціальної відповідальності під час війни. Результатом дослідження буде новий індекс КСВ 2023 року, який допоможе компаніям оцінити сталість їхніх соціальних програм.

Quote«Український бізнес проявив неймовірну стійкість за війни, — каже Катерина Венжик, шеф-редакторка The Page. — А ще фантастичну залученість у досягнення нашої головної спільної мети — перемоги. Наше завдання натепер — проаналізувати, у кого КСВ-проєкти були системними, а не епізодичними, і на цих прикладах показати іншим компаніям, як можна будувати свої КСВ-стратегії навіть під час війни».
Quote«На жаль, більшість гайдів з рекомендаціями, розробленими міжнародними організаціями, не допомогли українським компаніям на практиці. Тому Центр «Розвиток КСВ», проаналізувавши досвід наших компаній, розробив 5-компонентну модель КСВ (сталого розвитку) в умовах війни, яку можна застосовувати під час збройних конфліктів або екологічних катастроф. Модель лягла в основу КСВ-індексу, який ми маємо порахувати за підсумками квітневого опитування», — розповідає Марина Саприкіна, голова правління Центру «Розвиток КСВ».

Зокрема, у межах дослідження The Page та Центр «Розвиток КСВ» проаналізують такі показники, як-от наявність плану безперервності бізнесу, участь у підвищенні боєздатності країни, піклування про безпеку співробітників, участь у державних проєктах та допомога громаді.

Долучитися до дослідження можна буде від 10 квітня, заповнивши анкету, розміщену на сайті The Page та у соцмережах видання.

Про старт опитування ми ще оголосимо. Тож стежте і будьте соціально відповідальними.

Подякувати 🎉