Facebook Pixel

Що буде з Temu і Shein у США: всі митні тарифи набули сили

Що буде з Temu і Shein в США: всі митні тарифи набули сили

Що буде з Temu і Shein в США: всі митні тарифи набули сили

У п'ятницю адміністрація Трампа припинила безмитний доступ до США для товарів низької вартості з Китаю та Гонконгу, скасувавши «де-мінімальні» пільги, якими користувалися Shein, Temu та інші фірми електронної комерції, а також торговці фентанілом та іншими нелегальними товарами. Про це повідомляє Reuters.

Цей указ відновлює дію указу президента Дональда Трампа, виданого в лютому, який був швидко призупинений через відсутність процедур перевірки відправлень вартістю до $800, що спричинило хаос в аеропортах і нагромадження мільйонів пакунків.

Прикордонно-митна служба США має «величезне завдання», але готова впоратися із застосуванням та стягненням тарифів Трампа на невеликі китайські відправлення, заявив представник відомства.

Quote«Ми готові і оснащені для проведення посиленої перевірки посилок і ефективного виконання наказів, як зазначено» в указі Трампа, що припиняє дію режиму de minimis для Китаю», — додав речник відомства.

Нові процедури не повинні вплинути на час очікування пасажирів в аеропортах і портах в'їзду, сказала речниця. Пакунки обробляються у вантажних секціях аеропортів, навіть якщо вони прибувають у пасажирських літаках.

Згідно з останніми вказівками, відправлення з Китаю і Гонконгу, незалежно від розміру, тепер будуть обкладатися новими тарифами Трампа в розмірі 145% плюс будь-які попередні мита, за винятком таких продуктів, як смартфони, які були виключені минулого місяця. Ці товари в основному будуть оброблятися експрес-перевізниками, такими як FedEx, United Parcel Service або DHL, які мають свої власні потужності з обробки вантажів.

Посилки вартістю до $800, що відправляються з Китаю через поштові служби, розглядаються по-іншому. Зараз вони обкладаються податком у розмірі 120% від вартості посилки або фіксованим збором у розмірі $100 за посилку — сума, яка у червні зростає до $200.

Збори при зльоті

Поштова служба США заявила, що не братиме участі в жодних зборах мита. Замість цього, за словами представника USPS, авіакомпанії та оператори суден повинні будуть співпрацювати з вантажовідправниками та китайськими поштовими службами, щоб сплатити податки на імпорт і надати докази до того, як товари будуть вивезені з Китаю або Гонконгу.

Хоча de minimis — це латинський термін, що означає незначні за вартістю вантажі, за оцінками Бюро перепису населення США, у 2024 році обсяг відправлень з Китаю до США сягнув $5,1 млрд. Це зробило їх сьомою за величиною категорією імпорту США з Китаю, поступаючись відеоігровій приставці, але трохи випереджаючи комп'ютерні монітори.

Вантажовідправники готуються до ще більшого хаосу з посилками, а деякі сумніваються, чи готові авіакомпанії впоратися зі стягненням мита Поштою Китаю і Поштою Гонконгу.

Quote«Ми так само стурбовані вузькими місцями. Я не думаю, що ми готові до змін, тому що ми все ще чекаємо на деякі роз'яснення щодо правил», в тому числі щодо того, як визначати китайське походження товарів, які постачаються з інших країн», — сказала Кейт Мут, виконавча директорка Міжнародної консультативної групи поштових операторів, членами якої є Amazon.com, eBay, а також підрозділи United Parcel Service, FedEx і DHL.

Зміна формального в'їзду

Пізні зміни в інструкціях Прикордонно-митної служби США усунули головне ускладнення для вантажовідправників, але створили потенційну нову перешкоду для правозастосування, оскільки Прикордонно-митна служба тимчасово призупинила дію правила, яке вимагало формального митного оформлення для всіх вантажів вартістю понад $250, що містять товари, які також підпадають під дію штрафних тарифів.

Офіційне митне оформлення, яке зазвичай пов'язане з великими контейнерними вантажами, вимагає повних 10-значних тарифних кодів для всіх товарів, попередньої електронної передачі даних про ввезення та внесення застави для покриття митних зобов'язань.

І це стосувалося б багатьох інших країн, на які зараз поширюються американські тарифи, запроваджені Трампом, що створило б для вантажовідправників потенційну нову хвилю адміністративної паперової тяганини.

Натомість призупинення дозволяє використовувати неофіційні процедури ввезення для вантажів з Китаю та Гонконгу вартістю до $800 та до $2500 з інших країн, які не потребують тарифних кодів та менш детального опису вмісту.

Лорі Валлах, директорка організації Rethink Trade, яка виступає за скасування звільнення de minimis, зазначила, що використання неофіційного в'їзду ускладнить перевірку посилок.

Quote«Без електронного документообігу або без коду HTS вся система, яка використовується для перевірки та визначення пріоритетності речей, які повинні бути перевірені, не працює», — сказала Воллах.

Трамп скасував мінімальний виняток для Китаю в основному через те, що він використовувався для майже неперевірених поставок низької вартості, що містять хімічні речовини-прекурсори фентанілу в США.

Подякувати 🎉