Аналітики оцінили середню вартість рекламних постів в Instagram

Найбільш високооплачуваними виявилися актори, продюсери та шоумени. Фото: greatlabel.ru

Компанія Yoloco, що аналізує акаунти в соціальних мережах за допомогою штучного інтелекту, розрахувала середню вартість реклами в сторіз в російському сегменті Instagram. Цю роботу вона виконала на замовлення агентства «РБК».

Найбільш високооплачуваними виявилися актори, продюсери та шоумени, у яких кількість передплатників перевищує 2 млн, — одне повідомлення у них коштує близько 200 тис. руб. з ПДВ (або 74 тис. грн за поточним курсом 1 грн = 0,37 руб.).

У категорії «Особистий блог про життя» з аналогічною аудиторією цінник — 173 тис. руб, в категорії «Сім'я і діти» — 162 тис.

Найбільш низькооплачуваними при охопленні від 2 млн передплатників стали блогери, які пишуть на теми стилю, одягу і моди — 87 тис. руб.

Серед блогерів з аудиторією 1-2 млн найбільша вартість реклами в сторіз у гумористів і комедіантів — 62,7 тис. руб. Автори дослідження пояснюють це великим числом блогерів, які є резидентам проєктів Comedy Club і Labelcom, а також стендаперов, які добре продають товари і послуги на своїх каналах завдяки лояльній і залученої аудиторії. Ця ж категорія блогерів є найбільш високооплачуваною у рекламодавців серед наноблогерів (10-50 тис. тих, хто підписався) — в середньому 5 тис. руб.

Серед наноблогерів найменше за рекламу отримують в категоріях «Дієтологи і лікарі», «Сім'я і діти» і «Особистий блог про життя» — в середньому по 2 тис. руб.

Автори дослідження також звертають увагу на те, що при зростанні числа передплатників цінова диференціація між блогерами з різних категорій посилюється. Наприклад, топові блогери-актори заробляють на 130% більше своїх колег з категорії «Стиль і мода» з таким же охопленням.

У 10,5 разів більше за рекламу можуть запросити блогери з верифікованим модераторами платформи аккаунтом (позначені синьою галочкою). Такий сильний вплив цього фактора на ціноутворення пов'язаний з тим, що такий блогер часто є значущою персоною або публічною особою. Замовник готовий переплачувати за рекламу в підтвердженому акаунті, навіть якщо у нього малоактивна або не релевантна аудиторія, стверджують автори дослідження.

Додатково. Корпорація Facebook заявила про плани до 2022 року розгорнути на суму $1 млрд програми заохочення користувачів Facebook і Instagram, які створюють в них контент. Для цієї мети вона створює спеціальні майданчики.

Читати на The Page