Facebook Pixel

Китайська BYD загострила цінову війну на ринку електромобілів – перші наслідки (ДОПОВНЕНО)

BYD загострила цінову війну на ринку електромобілів

BYD загострила цінову війну на ринку електромобілів

Сьогодні, 26 травня, на торгах акції компанії BYD впали на 8,25% — так інвестори відповіли на зниження цін, оголошене китайським гігантом електромобілів 23 травня. Компанія повідомила, що до кінця червня знижує ціни на 22 електричні і гібридні моделі, що підключаються.

Наприклад, ціна хетчбека Seagull була знижена на 20%, до 55 800 юанів (7780 доларів), а ціна двомоторного гібридного седана Seal впала найсильніше — на 34%, до 102 800 юанів.

Нинішнє зниження надійшло за іншими переглядами цін, про які автовиробник оголосив раніше цього року, наприклад, випуск седанів Han і позашляховиків Tang за стартовою ціною, яка була на 10,35% і 14,3% нижчою, ніж у попередніх версій.

Акції інших китайських автовиробників також подешевшали, оскільки інвестори побоюються посилення конкуренції та потенційної цінової війни у секторі. Акції Li Auto, Great Wall Motor та Geely Automobile Holdings впали більш ніж на 5%.

Хоча продажі електромобілів загалом досягли нових річних максимумів, зростання сповільнюється. Рівень запасів у дилерських центрах минулого місяця досяг 3,5 млн автомобілів, або 57 днів продажів, що є найвищим показником з грудня 2023 року, згідно з даними, опублікованими Китайською асоціацією легкових автомобілів.

В останні місяці BYD намагалася очистити склад старих моделей, включаючи ті, які не мали нових функцій допомоги водієві, про які компанія оголосила в лютому, що вони будуть додані до його моделей безкоштовно. Цей крок ще більше зашкодив дилерським центрам, з якими співпрацює.

Очікується, що зниження цін BYD призведе до ефекту доміно, оскільки автовиробники, що конкурують, ще більше знижують свої ціни, що скорочує і без того маленьку маржу. Інтенсивний ціновий тиск напружує прибуток багатьох автовиробників, що призводить до зростання фінансових втрат і консолідації галузі.

ДОПОВНЕННЯ. Вей Цзяньцзюнь, голова Great Wall Motor, попередив, що китайська автомобільна промисловість має свій «Evergrande», маючи на увазі обтяженого боргами забудовника, який став центром кризи ліквідності в секторі нерухомості Китаю.

«В даний час Evergrande в автомобільній промисловості вже існує, але вона не впала», — сказав він.

Вей не навів назви компанії, але сказав, що деякі «основні виробники» в Китаї доклали надто багато зусиль для підвищення ринкової вартості.

Глава Great Wall Motor – один із найвідвертіших керівників компаній у китайському автопромі. Він заявив, що китайська індустрія електромобілів перебуває в нездоровому стані, враховуючи її великі збитки і те, як цінова війна позначається на ланцюжку поставок. Постачальники щосили намагаються вижити через постійний тиск, спрямований на зниження цін і затримку платежів.

Вей також звинуватив автовиробників в економії на безпеці та надійності. «За останні кілька років ціни на деякі продукти були знижені з 220 000 юанів до 120 000 юанів. Як за такого зниження ціни можна зберегти гарантію якості? Це абсолютно неможливо», — сказав він.

Подякувати 🎉