Компанія Yoloco, що аналізує акаунти в соціальних мережах за допомогою штучного інтелекту, розрахувала середню вартість реклами в сторіз в російському сегменті Instagram. Цю роботу вона виконала на замовлення агентства «РБК».
Найбільш високооплачуваними виявилися актори, продюсери та шоумени, у яких кількість передплатників перевищує 2 млн, — одне повідомлення у них коштує близько 200 тис. руб. з ПДВ (або 74 тис. грн за поточним курсом 1 грн = 0,37 руб.).
У категорії «Особистий блог про життя» з аналогічною аудиторією цінник — 173 тис. руб, в категорії «Сім'я і діти» — 162 тис.
Найбільш низькооплачуваними при охопленні від 2 млн передплатників стали блогери, які пишуть на теми стилю, одягу і моди — 87 тис. руб.
Серед блогерів з аудиторією 1-2 млн найбільша вартість реклами в сторіз у гумористів і комедіантів — 62,7 тис. руб. Автори дослідження пояснюють це великим числом блогерів, які є резидентам проєктів Comedy Club і Labelcom, а також стендаперов, які добре продають товари і послуги на своїх каналах завдяки лояльній і залученої аудиторії. Ця ж категорія блогерів є найбільш високооплачуваною у рекламодавців серед наноблогерів (10-50 тис. тих, хто підписався) — в середньому 5 тис. руб.
Серед наноблогерів найменше за рекламу отримують в категоріях «Дієтологи і лікарі», «Сім'я і діти» і «Особистий блог про життя» — в середньому по 2 тис. руб.
Автори дослідження також звертають увагу на те, що при зростанні числа передплатників цінова диференціація між блогерами з різних категорій посилюється. Наприклад, топові блогери-актори заробляють на 130% більше своїх колег з категорії «Стиль і мода» з таким же охопленням.
У 10,5 разів більше за рекламу можуть запросити блогери з верифікованим модераторами платформи аккаунтом (позначені синьою галочкою). Такий сильний вплив цього фактора на ціноутворення пов'язаний з тим, що такий блогер часто є значущою персоною або публічною особою. Замовник готовий переплачувати за рекламу в підтвердженому акаунті, навіть якщо у нього малоактивна або не релевантна аудиторія, стверджують автори дослідження.
Додатково. Корпорація Facebook заявила про плани до 2022 року розгорнути на суму $1 млрд програми заохочення користувачів Facebook і Instagram, які створюють в них контент. Для цієї мети вона створює спеціальні майданчики.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також