Facebook практично не помітила бойкоту рекламодавців, а вони вже повертаються до неї

Виручка Facebook від реклами зросла за квартал на 40%

Виручка Facebook від реклами зросла за квартал на 40%

Компанії, які раніше призупинили розміщення своєї реклами в Facebook, оголосили, що повертаються в соцмережу. Як повідомляє The Wall Street Journal, серед них North Face (вона одна з перших почала бойкот), Heineken, Puma і Pernod Ricard.

Volkswagen відновить розміщення реклами всюди, крім США, «де Facebook поки не виправила ситуацію».

При цьому ряд компаній, повідомили, що продовжать бойкотувати соціальну мережу, по крайней мере в серпні.

Telegram Logo

Компанія Ben & Jerry's Homemade заявила, що не буде рекламувати свої продукти в Facebook, Instagram і Twitter до кінця року, але буде розміщувати в цих соціальних мережах соціальну рекламу.

Quote«Соціальна активність дуже важлива для нас, і ми не можемо не використовувати такі потужні канали як соцмережі для звернення до громадян»,

— сказав представник компанії.

Після початку бойкоту Facebook заявила, що найме співробітника на рівні віцепрезидента, щоб зосередитися на роботі із захисту громадянських прав. Глава Facebook Марк Цукерберг неодноразово говорив, що компанія цінує всіх своїх рекламодавців, але не залежить від великих брендів. Головний операційний директор Шеріл Сендберг сказала, що компанія працює над цивільними правами «не через тиск з боку рекламодавців, а тому, що це правильно».

Facebook повідомила, що її доходи від реклами в перші три тижні липня, коли бойкот був в силі, збільшилися приблизно на 10% в річному вимірі, як і в цілому в другому кварталі. Вона послалася на бойкот серед факторів, які будуть впливати на її ефективність в третьому кварталі, поряд з економічною невизначеністю, пов'язаною з пандемією коронавирусу, і новими обмеженнями на таргетування реклами.

У другому кварталі у Facebook було близько 9 млн рекламодавців. У бойкоті взяли участь 1100 рекламодавців.

Крім емоцій, в питанні розміщення реклами в соціальних мережах є реально існуюча проблема для рекламодавців: їх реклама може з'явитися в стрічці новин поруч з небажаним змістом. Наприклад, Verizon не долучився до кампанії бойкоту, але призупинив рекламу в Facebook і Instagram після того, як прихильники бойкоту почали публікувати скріншот, на якому реклама Verizon в Facebook розміщена поруч з постом «спірного» змісту.

Контекст. Рекламний бойкот Facebook почався в червні. Компанії почали прибирати свою рекламу з соцмережі в знак протесту проти того, що компанія Марка Цукерберга, на їхню думку, не бореться з поширенням на своїй платформі контенту, що сприяє розпалюванню ненависті і ворожнечі.

Згідно звітності, опублікованій 30 липня, виручка Facebook за другий квартал склала $18,7 млрд, що на 11% більше, ніж торік. Виручка від реклами зросла на 40%. Квартальний прибуток компанії склав $5,2 млрд, або на 98% більше, ніж торік.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини