Facebook Pixel

Цукерберг про свою реакцію на бойкот рекламодавців: це питання репутації, а не грошей

Основний власник і керівник Facebook Марк Цукерберг повідомив в ході віртуальної зустрічі співробітникам, що компанія не збирається змінювати свій підхід до видалення риторики ненависті в повідомленнях користувачів, незважаючи на бойкот з боку великих рекламодавців. Про це повідомило видання The Information.

«Ми не будемо міняти нашу політику тільки тому, що наші доходи можуть скоротитися», – заявив Цукерберг. Що ж стосується рекламодавців, то вони «досить скоро» повернуться.

Він додав, що бойкот є питанням швидше репутації, ніж грошей, так як основний рекламний дохід Facebook отримує від величезної кількості дрібних організацій, а не від великих брендів.

До бойкоту соцмережі рекламодавців закликали деякі правозахисні організації, які запропонували хештег #StopHateForProfit (#НетНенавистиРадиВыгоды). Вони вважають, що керівництво Facebook дозволяє «поширюватися у себе на платформі расистському, ненавистническому і свідомо помилковому контенту», включаючи «підбурювання до насильства проти протестувальників, які борються за расову справедливість в Америці».

У перші два дні бойкоту Facebook втратила близько $60 млрд ринкової вартості, але потім акції компанії знову почали зростати.

Кілька топ-менеджерів Facebook безуспішно провели переговори з представниками брендів. Сам Цукерберг зустрівся з правозахисниками, але задовольняти вимоги протестувальників він не має наміру.

«Якщо хтось починає вам погрожувати, це ставить вас у скрутне становище. Виконання їх вимог виглядає як капітуляція, що створює поганий приклад для інших, які захочуть зробити з вами те ж саме», – заявив Цукерберг.

В офіційному коментарі представник Facebook висловився коректно, але твердо: «Ми серйозно ставимося до цієї проблеми і поважаємо думку партнерів. Але ми вносимо зміни в свою політику, ґрунтуючись на правилах, а не на фінансовому тиску».

Додатково. У травні Facebook оголосила про запуск сервісу Facebook Shops. Повідомляється, що він створений для допомоги малому бізнесу, постраждалому від пандемії коронавірусу.

У квітні Facebook представила новий продукт Messenger Rooms, призначений для групових відеодзвінків.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉