Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

Великі бренди одягу відмовились від реклами на Facebook через протести у США

Кілька великих брендів одягу пообіцяли вивести рекламні гроші з Facebook Inc. у рамках скоординованої кампанії, щоб гігант соціальних мереж виробив стратегію придушення ненависницьких висловлювань та дезінформації про протести за громадянські права у США.

Кампанію «Стоп ненависті до прибутку» було розпочато минулого тижня борцями за громадянські права: NAACP, Ліга проти наклепу і «Колір змін». Ці групи звернулися до маркетологів із проханням бойкотувати рекламу на Facebook у липні, повідомляє Japan Times.

Групи стверджують, що Facebook заробляє на публікаціях користувачів, які дозволяють собі ненависницькі висловлювання, расизм і дезінформацію.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!

У відповідь кілька брендів одягу підтримали ініціативу.

The North Face, що належить CF Corp., 19 червня написав у twitter «Ми вийшли» і підтвердив Bloomberg, що він відмовився від витрат на рекламу у Facebook та Instagram до серпня.

Підписуйтесь на нас в Google News!

Того дня до бойкоту приєдналися Recreational Equipment Inc., відома як REI, яка також продає спортивне спорядження, і Upwork Inc., інтернет-майданчик для фрилансерів. Patagonia Inc. 21 червня також пообіцяла поставити рекламу у Facebook на паузу.

У вівторок компанія Arc'teryx, що працює на відкритому повітрі, заявила, що припинить витрати на рекламу у Facebook принаймні до кінця липня.

Слідом за нею це зробив популярний виробник морозива Ben&jerry's Homemade Inc., який є частиною харчового гіганта Unilever NV.

Шість компаній об'єднують понад 19 млн передплатників у Facebook і понад 13 млн в Instagram.

Однак багато малих підприємств, які складають основну частину рекламодавців Facebook, навряд чи зможуть собі дозволити тимчасово зупинити витрати в соціальній мережі. Соціальні платформи відіграють велику роль в їхньому бізнесі із залучення клієнтів.

«Ми глибоко поважаємо рішення будь-якого бренду і продовжуємо зосереджуватися на важливій роботі щодо усунення ненависницьких висловлювань та надання критично важливої інформації для голосування», — прокоментувала Керолін Еверсон (Carolyn Everson), віцепрезидент Facebook Global Business Group.

Контекст. Протести за громадянські права вибухнули в сотнях міст США після смерті неозброєного чорношкірого чоловіка Джорджа Флойда від рук поліцейських Міннеаполіса. Багато компаній, включно з Facebook, пожертвували гроші і випустили заяви про підтримку груп расового правосуддя. Свято офіційної заборони рабства у США, яке відзначається у червні, вперше цього року було широко прийняте як корпоративне свято багатьма компаніями країни.

Коментарі

Всі новини