Кілька великих брендів одягу пообіцяли вивести рекламні гроші з Facebook Inc. у рамках скоординованої кампанії, щоб гігант соціальних мереж виробив стратегію придушення ненависницьких висловлювань та дезінформації про протести за громадянські права у США.
Кампанію «Стоп ненависті до прибутку» було розпочато минулого тижня борцями за громадянські права: NAACP, Ліга проти наклепу і «Колір змін». Ці групи звернулися до маркетологів із проханням бойкотувати рекламу на Facebook у липні, повідомляє Japan Times.
Групи стверджують, що Facebook заробляє на публікаціях користувачів, які дозволяють собі ненависницькі висловлювання, расизм і дезінформацію.
У відповідь кілька брендів одягу підтримали ініціативу.
The North Face, що належить CF Corp., 19 червня написав у twitter «Ми вийшли» і підтвердив Bloomberg, що він відмовився від витрат на рекламу у Facebook та Instagram до серпня.
Того дня до бойкоту приєдналися Recreational Equipment Inc., відома як REI, яка також продає спортивне спорядження, і Upwork Inc., інтернет-майданчик для фрилансерів. Patagonia Inc. 21 червня також пообіцяла поставити рекламу у Facebook на паузу.
У вівторок компанія Arc'teryx, що працює на відкритому повітрі, заявила, що припинить витрати на рекламу у Facebook принаймні до кінця липня.
Слідом за нею це зробив популярний виробник морозива Ben&jerry's Homemade Inc., який є частиною харчового гіганта Unilever NV.
Шість компаній об'єднують понад 19 млн передплатників у Facebook і понад 13 млн в Instagram.

Однак багато малих підприємств, які складають основну частину рекламодавців Facebook, навряд чи зможуть собі дозволити тимчасово зупинити витрати в соціальній мережі. Соціальні платформи відіграють велику роль в їхньому бізнесі із залучення клієнтів.
«Ми глибоко поважаємо рішення будь-якого бренду і продовжуємо зосереджуватися на важливій роботі щодо усунення ненависницьких висловлювань та надання критично важливої інформації для голосування», — прокоментувала Керолін Еверсон (Carolyn Everson), віцепрезидент Facebook Global Business Group.
Контекст. Протести за громадянські права вибухнули в сотнях міст США після смерті неозброєного чорношкірого чоловіка Джорджа Флойда від рук поліцейських Міннеаполіса. Багато компаній, включно з Facebook, пожертвували гроші і випустили заяви про підтримку груп расового правосуддя. Свято офіційної заборони рабства у США, яке відзначається у червні, вперше цього року було широко прийняте як корпоративне свято багатьма компаніями країни.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
На столичному готелі «Україна» з’явилась арт-інсталяція, присвячена українським піхотинцям