Компанія Facebook оголосила про запуск сервісу Facebook Shops. Повідомляється, що він створений для допомоги малому бізнесу, постраждалому від пандемії коронавірусу.
Сервіс безкоштовний. З його допомогою в розділі «Бізнес» на Facebook або Instagram можна відкрити онлайн-магазин з каталогом товарів і цінами. Оформлення інтерфейсу і логотип можна підбирати самостійно. Замовлення можна оформити в самій соціальній мережі або перейшовши за посиланням на веб-сайт продавця.
За допомогою цього сервісу існуючі інтернет-магазини можуть безкоштовно створювати свої вітрини в Facebook і Instagram.
Компанія прискорено реалізувала плани по запуску нового сервісу, щоб скористатися бумом в інтернет-торгівлі під час пандемії коронавірусу, повідомив її засновник Марк Цукерберг газеті The Financial Times. Сама ж Facebook зможе використовувати дані, одержувані в процесі роботи магазинів, для покращення свого рекламного сервісу і стягувати за це додаткову плату.
Магазини будуть використовувати можливості обміну повідомленнями, запропоновані Facebook: покупець може зв'язатися з продавцями за WhatsApp Messenger або Instagram Direct, щоб задати питання або відслідковувати поставки. Сервіс також буде мати інструменти для створення і відстеження програм лояльності.
Контекст. Компанія Facebook представила новий продукт Messenger Rooms, призначений для групових відеодзвінків. Він дозволить влаштовувати відеодзвінки з участю до 50 осіб без обмежень за часом. У Facebook повідомили, що через пандемію коронавірусу Rooms представили раніше, ніж планувалося.
Facebook домовилася про купівлю 9,9% акцій індійської телекомунікаційної компанії Jio Platforms. Така частка обійдеться їй в $5,7 млрд. Головною метою покупки є інтеграція месенджера WhatsApp з e-commerce платформами Jio.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також