Наглядова рада НАК «Нафтогаз України» призначила 2-х нових членів правління — Оксану Волинець, яка очолить напрям правових та регуляторних питань, і Олену Артазей, котра відповідатиме за HR-напрям. Своєю чергою Надія Бігун стала директоркою з операційної ефективності у сфері закупівель та управління ланцюгами постачання.
Про це йдеться у пресрелізі «Нафтогазу», який отримав .
Що відомо про Оксану Волинець
Компанія зазначила, що Оксана Волинець має понад 20 років юридичного досвіду, зокрема у сферах корпоративного управління, M&A та врегулювання складних корпоративних спорів. Вона керувала відповідними підрозділами у групі «Континіум» та ПАТ «Укрнафта».

Що відомо про Олену Артазей
Олена Артазей відповідатиме за HR-напрям в групі «Нафтогаз». Вона має понад 10 років досвіду управління персоналом у приватному та державному секторах, зокрема в компанії WOG, Фонді держмайна та ПАТ «Укрнафта».
Що відомо про Надію Бігун
Директоркою з операційної ефективності у сфері закупівель та управління ланцюгами постачання «Нафтогазу» призначили Надію Бігун.

Надія Бігун
Вона має близько 20 років досвіду у сфері закупівель у бізнесах і компаніях національного рівня.
Так, з 2015 року Бігун обіймала керівні посади в:
- «Прозорро»;
- «Укрпошті»;
- ДП «Медичні закупівлі України»;
- «Укроборонпромі».
У 2022 — 2025 роках працювала на посаді заступниці міністра економіки України й відповідала за політику закупівель.
«Ми підсилили команду фахівцями, які мають глибоку експертизу і практичний досвід у складних корпоративних трансформаціях. Упевнений, їхній професіоналізм допоможе «Нафтогазу» стати ще ефективнішим і відкритішим для партнерів, суспільства та держави», — зазначив голова правління НАК «Нафтогаз України» Сергій Корецький.
Нагадаємо, 26 березня 2025 року Надія Бігун пішла з Міністерства економіки.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як бізнесу економити на рекламі без втрат для бренду: 5 кроків від медіаагенції