Корпорація Facebook заявила про плани виплатити до 2022 року $1 млрд користувачам соціальних мереж Facebook і Instagram, які створюють в них контент. Для цієї мети компанія розгорне спеціальні майданчики, оголосив її генеральний директор Марк Цукерберг.
За його словами, Facebook не вперше інвестує у творців контенту. Виплата бонусів — один із традиційних способів компанії з залучення популярних контент-мейкерів і їхньої аудиторії. У цьому питанні Facebook конкурує в основному з соціальною мережею TikTok.
Телеканал CNBC також дізнався, що Facebook до кінця 2022 року запустить нові продукти, завдяки яким контент-мейкери зможуть отримувати винагороду за досягнення певних показників. Уже в найближчі тижні запрацює програма бонусів для користувачів соцмереж, які випускають свій контент на Reels в Instagram. Програму розрахували на літо і вона діятиме тільки для користувачів із США.
Влітку компанія запустить бонусні майданчики в Instagram, восени — у Facebook. Там автори зможуть дізнатися більше про виплати та бонуси.
Контекст. Останнім часом Facebook розгорнув низку нових ініціатив для залучення користувачів через виплату бонусів і винагород. Так, у червні компанія заявила, що не урізатиме доходи творців платних онлайн-заходів, підписок фанатів, значків і анонсованого незалежного новинного продукту Facebook до 2023 року. А у квітні компанія презентувала низку нових бонусних програм для контент-мейкерів Instagram.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також