Розслідування, проведене виданням BuzzFeed News, показало, що Facebook приділяє пріоритетну увагу заробітку грошей, а не захисту користувачів від шахрайства, хакерів і дезінформації.
Наприклад, напередодні листопадових виборів у США Facebook навіть порадив своїм співробітникам зосередитися на продажу політичної реклами, а не на пошуку тієї, яка порушує його правила.
Facebook неодноразово обіцяв розібратися з користувачами і рекламодавцями, які порушують його правила, але десятки прикладів за останні місяці показали, що компанія, як і раніше, не виконує ці обіцянки.

Facebook продовжує свідомо допускати появу шахрайських рекламодавців, а рекламний бізнес компанії «побудований з таким же слабким контролем і аутсорсингом критично важливої роботи модерації». Це призводить до поширення на платформі дезінформації, переслідувань і повідомлень, що розпалюють ненависть.

Приклади шахрайської реклами «зірок»
Facebook наймає тисячі позаштатних співробітників через такі компанії, як Accenture, BCforward і Cognizant, для перевірки як користувацького контенту, так і реклами, розміщеної на його платформі.
Але один із співробітників Accenture, який керує 45 рецензентами для Facebook, сказав їм ігнорувати схеми шахрайства і злому облікових записів до тих пір, поки «Facebook отримує оплату», повідомляє BuzzFeed News. Цей же менеджер виправдав дозвіл хакерам запускати рекламу через зламані облікові записи, тому що це був великий дохід для Facebook.
Представник Facebook повідомив BuzzFeed News, що компанія вкладає великі кошти в запобігання появи «поганої» реклами на своїй платформі, і не погодився з думкою про те, що вона отримує прибуток від такої реклами. Але він відмовився розповісти, як компанія розпоряджається грошима, які вона заробляє на рекламі, яка порушує правила соцмережі.
Контекст. Рекламний бізнес Facebook приніс у третьому кварталі цього року $21,2 млрд доходу. Але, як раніше повідомляли BuzzFeed News і інші ЗМІ, частина цих доходів була отримана від тіньових і часом небезпечних рекламодавців, включаючи прихильників білої переваги, шахраїв, противників вакцинації і розповсюджувачів дезінформації про COVID-19.
На Facebook Inc. подали в суд за шпигунство за користувачами Instagram через несанкціоноване використання камер їхніх мобільних телефонів.
Компанії, які раніше призупинили розміщення реклами в Facebook, оголосили, що повертаються в соцмережу.