Facebook Pixel

Які авто задекларували депутати у 2021 році

Змінюються президенти, еліти, скликання та владні партії, але народні обранці й далі їздять до Ради на Rolls-Royce, Bentley та Porsche, а декларують зовсім інші автомобілі.

Ви коли-небудь замислювалися, на яких автомобілях їздять наші депутати? Сказати на дорогих – не сказати нічого. Тому ми в The Page вирішили скласти психологічний портрет найпомітніших політичних діячів на підставі їхніх автопарків. І нехай народні обранці часто переміщуються зовсім не на тих авто, що вказані в офіційних деклараціях, нехай щось приховують, щось переписують на інших осіб. Це не заважає нам додати унікальні штрихи до психологічного портрета депутатів із усіх фракцій. Читайте психоаналіз відомих політиків, складений на підставі їхнього офіційно задекларованого автопарку станом на 2021 рік. А ми обіцяємо, що й надалі стежитимемо за поповненням їхніх автогосподарств. Цей огляд — лише точка відліку, адже вже у січні депутати подаватимуть нові декларації.

Нестор Шуфрич із ралійним штурманом Євгеном Червоненком. Фото: Unian

Нестор Шуфрич із ралійним штурманом Євгеном Червоненком. Фото: Unian

Постійність

Нестор Шуфрич є не просто одним із найбільш автомобільних політиків України, а й великим шанувальником BMW X5. У січні та жовтні 2017 року ексміністр з питань надзвичайних ситуацій купив собі одразу три кросовери цієї моделі.

Віктор Медведчук має одного зі своїх Mercedes S600. Фото: Стрінгер

Віктор Медведчук має одного зі своїх Mercedes S600. Фото: Стрінгер

Запасливість

Шуфрич задекларував 6 автомобілів, що трохи більше за середньостатистичні три депутатські автомобілі та середню ціну $60 тис. Але найбільше транспортних засобів вніс до декларації Віктор Медведчук – 20. Щоправда, доктор юридичних наук чомусь забув вказати їхню вартість.

У гаражі лідера руху «Український вибір» здебільшого німецькі представницькі седани: п'яток Mercedes S-класу (S500 і S600), два BMW 7-ї серії (750Li та 760i) плюс розкішний лімузин Maybach S650. Крім того, у професора цілий автопарк позашляховиків: по парі Mercedes (GL 550 і G 55 AMG) і Toyota (Land Cruiser 200), Range Rover 4.2, Lexus LX 570 і BMW X5. Спорткар лише один, але справжній Bentley Continental GT ексклюзивного складання.

Олександр Герега. Фото: Unian

Олександр Герега. Фото: Unian

Правдивість

Єдиний задекларований Porsche — у засновника мережі будмаркетів «Епіцентр» Олександра Гереги. До того ж найвибагливішої до керування й дорогої моделі — повнопривідний спорткар Porsche 911 Carrera 4S, на якому в заторах особливо не поїздиш.

Рідкісний серед депутатів шанувальник бренду Audi Сергій Власенко. Фото: Unian

Рідкісний серед депутатів шанувальник бренду Audi Сергій Власенко. Фото: Unian

Законослухняність

Найсвіжіший зареєстрований автомобіль — у юриста Сергія Власенка. 7 липня 2020 року він поставив на облік флагманський седан Audi A8 за ціною 4,328 млн грн. Депутату, який обирався до Верховної Ради чотири рази, належить і рідкісний родстер Lexus SC 430 2003 року випуску, який ніколи в Україні не продавався. Це спорткар вищого класу з унікальним типом кузова кабріолет із жорстким складним верхом.

Петро Порошенко має свого Mercedes S500 4Matic. Фото: Unian

Петро Порошенко має свого Mercedes S500 4Matic. Фото: Unian

Послідовність

Найбільший поціновувач автомобілів з українських президентів Петро Порошенко виявився великим шанувальником британського автопрому. Віддавши на стику століть належне мерседесам, потім він пересів на повноприводні седани Bentley Continental і Jaguar XF, поки у 2014-му не став п'ятим президентом України. У гаранта за статусом мав бути цілий автопарк мерседесів, зокрема броньований за вищим класом (VR9) лімузин S600 Guard, і після складання президентських повноважень Порошенко оновив свій гараж. 1 жовтня 2019 року він задекларував два седани S-класу з подовженою базою: повноприводний 500L 4Matic і флагманський S600L, що обійшлися в 1,146 млн і 3,4 млн грн.

Сергій Льовочкін, Віктор Медведчук та Юрій Бойко під час автопробігу «День перемоги». Фото: ОПЖ

Сергій Льовочкін, Віктор Медведчук та Юрій Бойко під час автопробігу «День перемоги». Фото: ОПЖ

Скромність

Найбільш народними транспортними засобами, судячи з поданих декларацій, користується Сергій Льовочкін. Крім представницького седана BMW 730 Ld xDrive (G12), він володіє мікролітражкою Fiat Cinquecento 2016 року. Крім того, як скутер у глави Адміністрації президента часів Януковича задекларований рідкісний у наших широтах трайк Boom Low Rider 2008 року. З огляду на документ 3-колісний кастом-байк у 2012 році коштував йому 60 тис. грн. Що дещо дивно, адже навіть зараз така модель коштує майже $15 тис.

Вірність

Юрій Бойко й досі володіє своїм першим автомобілем. Бувши начальником ділянки хімзаводу «Зоря» в Рубіжному (Луганська обл.), він у жовтні 1981 року придбав 3-річний ВАЗ-2101 «Жигулі».

Екосвідомість

Депутатом, який найбільше рефлексує щодо екології, виявився Ярослав Железняк. У декларації очільника відділу законотворчої роботи партії «Голос» винятково електрокари: хетчбек Tesla Model S 2014 і кросовер Jaguar I-Pace 2020 (2,233 млн грн).

Крім нього електрокарами володіють 14-й голова ВРУ Дмитро Разумков (Tesla Model S 2017 року, 750 тис. грн) і засновник медклініки «Борис» Михайло Радуцький (Audi E-Tron 2019 року, 2,152 млн грн).

Великий шанувальник американських седанів Василь Вірастюк. Фото: V8 GM Garage

Великий шанувальник американських седанів Василь Вірастюк. Фото: V8 GM Garage

Патріотичність

Василь Вірастюк виявився великим шанувальником «янкі танки» – повнорозмірних американських седанів із багатолітровими моторами. У колекції привезених зі США автомобілів виділяються Chevrolet Caprice четвертого покоління (1992, 250 тис. грн) і Chrysler LHS першого покоління (1995, 70 тис. грн).

Екс-прем'єр-міністр України Юлія Тимошенко досі пересувається броньованим Mercedes S600 Guard. Фото: Unian

Екс-прем'єр-міністр України Юлія Тимошенко досі пересувається броньованим Mercedes S600 Guard. Фото: Unian

Партикулярність

З колекційних радянських автомобілів найбільшим ексклюзивом володіє Юлія Тимошенко. Представницький ГАЗ-14 «Чайка» 1983 року — мрія всіх чиновників пізнього СРСР. Саме на цьому екземплярі до 1991 року їздив перший секретар Дніпропетровського обкому КПРС. Раритетності 7-місному лімузину надає не тільки ручне складання та невеликий тираж (у 1977 — 1988 рр. було випущено 1114 екземплярів), а й сумна доля. Його виробництво було зупинено за наказом генсека М. С. Горбачова. У рамках «боротьби з привілеями» було знищено оснащення й навіть документацію на автомобіль. Судячи з декларації, лімузин було зареєстровано 21.10.2014 року, й обійшовся він експрем'єрці в сміховинні 79,7 тис. грн. Зараз купити ГАЗ-14 того самого року і стану в Україні дешевше за $100 тис. не вийде.

Давид Арахамія сам сідає за кермо свого Audi Q8. Скан: «Наші гроші»

Давид Арахамія сам сідає за кермо свого Audi Q8. Скан: «Наші гроші»

Рішучість

Давид Арахамія у 2020 році влаштував справжній шопінг, менш як за місяць придбавши чотири автомобілі. У серпні він послідовно купив позашляховик Toyota Land Cruiser 200 (2,133 млн грн), кросовер Audi Q8 (1,74 млн грн) і вен Mercedes-Benz V250 (1,65 млн грн), а у вересні – BRP Maverick 7TKH Turbo XRS, що не піддається класифікації. Усі наші спільні зі співробітниками BRP намагання знайти модель, що відповідає цьому індексу, ні до чого не призвели. Однозначно можна лише сказати, що цей апарат спеціально розроблений для перегонів пересіченою місцевістю.

Подякувати 🎉