Національний банк встановлює нові вимоги до банків щодо реклами, змісту договорів, розкриття інформації про мікрокредити, уникнення недоброчесних практик та до роботи зі зверненнями громадян.
Ці вимоги встановлюються для впровадження більш ефективної системи захисту прав споживачів фінансових послуг.
Щоб у банків був час для приведення роботи у відповідність до нових вимог, регулятор опублікував орієнтовний графік, коли нововведення будуть прийняті.
Контекст
- Згідно з нещодавно прийнятим законом про «спліт» (про зміну системи регулювання і нагляду ринків фінансових послуг та цінних паперів і їх консолідації), з 1 липня 2020 року замість трьох фінансових регуляторів залишаться тільки два. Функції Нацкомфінпослуг розділять між собою Національний банк і Нацкомісія з цінних паперів та фондового ринку.
- На початку грудня Національний банк опублікував перші нові вимоги до банків — до розкриття інформації про послуги в рекламі і на сайтах. Вони набудуть чинності протягом трьох-шести місяців.
- Група депутатів, яку очолює Галина Третьякова, внесла законопроєкт, спрямований на посилення відповідальності осіб, пов'язаних з небанківською фінансовою установою.
Фотогалерея
Фото: НБУ