Facebook Pixel

Комунікаційна підтримка бізнесу та діджитал-освіта для українок: КСВ-проєкти агенції «ВАРТО»

Наталя Холод
СЕО комунікаційної агенції «ВАРТО»

Секрет вдалого КСВ-проєкту дуже простий: він має надихати всіх, хто долучений до його впровадження, і бути реально корисним для кінцевого отримувача допомоги. Якщо команда вірить у те, що робить, і чітко розуміє, для кого робиться цей проєкт — то вона буде вірити й у сам бренд і ретранслювати це назовні.

Сьогодні комунікаційна галузь, як і будь-який український бізнес, переживає чимало викликів. Проте це вибір: сприймати їх як перешкоди чи частину нової реальності, що дає нові можливості.

Отже, наша галузь потребує історій, публічності, активного висвітлення того, що в таких кризових ситуаціях вона є вкрай потрібною. І КСВ-ініціативи команди агенції комунікацій «ВАРТО» були спрямовані на досягнення саме цих цілей.

Бізнес має говорити: «перша комунікаційна допомога» від «ВАРТО»

Нашій агенції майже 18 років, ми досвідчені гравці ринку — за цей час разом з Україною проходили багато криз. До того ж я особисто спеціалізуюся на антикризовому PR, і за родом діяльності та ціною набутого досвіду непогано розумію бізнес-процеси.

Роботу агенції від 24 лютого 2022 року не зупинили ні на день. Було очевидно, що перші 5-7 днів жодні новини, крім війни, не будуть цікаві аудиторії. Не буде цікава аналітика. Сприйматимуть короткі конкретні повідомлення-новини.

Для мене також було зрозумілим, що за тиждень-два колосального стресу люди втомлюються від новин з фронту та будуть потребувати ґрунту під ногами у вигляді перемог з тилу. А значить, мають знову активізуватися бізнес-комунікації, які будуть повертати до побудови вже зараз фундаменту для мирного життя та давати надію.

Тож свої зусилля ми спрямували на підтримку бізнесу. Ми розуміли: те, що зараз однозначно має робити бізнес — ставати опорою та підтримкою своїм клієнтам, партнерам та співробітникам. Люди завжди пам’ятають, хто приходить їм на допомогу у скрутний час — і підтримку від брендів так само запам’ятають.

Проєкт «першої комунікаційної допомоги» бізнесу став першою КСВ-ініціативою «ВАРТО» у 2022 році. Протягом 55 днів команда допомогла заговорити та повернутися в публічне поле 24 українським брендам. Ми допомагали українському бізнесу оговтатися та розібратися з комунікаціями по-новому, а нам ця ініціатива допомогла утримати команду в працездатному стані, бо всі були завантажені задачами по 10 годин на день та робили важливу для України справу.

За підтримкою звернулися такі компанії як Philip Morris, Samsung Ukraine, мережа лабораторій ДІЛА, мережа аптек Біла Ромашка, Київхліб, Аптека Доброго дня та інші. Ключовими повідомленнями, які бренди прагнули донести до своїх споживачів у цей надскладний час, стали позиція компаній та допомога, яку вони реалізують для країни, інформування про безплатні послуги або товари для українців.

Загалом команда агенції за 55 днів розмістила понад 120 матеріалів брендів у ЗМІ, понад 250 публікацій у Facebook-спільнотах, Telegram-каналах та новинних пабліках, що дало понад 40 000 000 загального охоплення.

Українки підкорюють діджитал: освітній проєкт за підтримки агенції «ВАРТО»

Сьогодні ми маємо національну проблему — круті українські жінки з вагомим професійним досвідом вимушено виїхали за кордон чи переїхали в інші регіони країни та шукають спосіб заробітку, самореалізації, іноді змушені займатися некваліфікованою працею.

Проєкт «100 шансів для 100 жінок» — це можливість швидко надати талановитим жінкам нову професію, надати можливість дистанційно працювати на благо України та в результаті залишити їх розум та таланти в нашій державі. Засновниця та ініціаторка проєкту — Катерина Смотрич, Co-Founder/CEO у Digital Marketing Academy, засновниця форуму Superwoman. Агенція «ВАРТО» стала першим партнером та донатором проєкту.

Наразі навчання закінчили вже декілька потоків, тобто понад 100 жінок-студенток, які через повномасштабне вторгнення змінили регіони проживання та шукали можливості отримання гнучкої професії для забезпечення себе та своїх родин. Кожна зі студенток створює практичний проєкт — SMM-стратегію просування конкретної компанії, і на виході з навчання, крім знань, вже має перший кейс у власному портфоліо.

Нас неймовірно надихає думка, що завдяки таким проєктам, як цей, комунікаційна галузь підсилиться новими потужними, вмотивованими колегами.

Надихаємо галузь власним прикладом

У «ВАРТО» ми обрали шлях публічності та вирішили комунікувати про те, що у нас відбувається. Ми знаємо: маємо власним прикладом надихати галузь і наголошувати на важливості нашої професії. Транслюємо це і в наших зовнішніх комунікаціях, і в спілкуванні з клієнтами, і в КСВ-ініціативах. Адже задача ефективного та цінного КСВ-проєкту — бути дійсно корисним суспільству, вирішувати справжню, нагальну потребу. А те, яким буде майбутнє сфери — залежить виключно від професійної спільноти.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора