Facebook Pixel

Ще один торговий центр відкрився в умовах «червоної зони» — тепер в Одесі

Після насичення столиці торговими площами ТРЦ почали відкриватися й у регіонах. Фото: Cushman & Wakefield

Після насичення столиці торговими площами ТРЦ почали відкриватися й у регіонах. Фото: Cushman & Wakefield

Попри карантинні обмеження 26 листопада 2021 року відбулося офіційне відкриття другої черги торговельно-розважального центру «Остров» у самому центрі Одеси.

Проєкт розташований в історичній частині міста на вул. Новощіпний ряд, 2 у безпосередній близькості від залізничного вокзалу, автовокзалу, ринку «Привоз», Старосінної площі та зоопарку.

Якорями нового ТРЦ стануть супермаркет «Сільпо», турецький fashion-ритейлер LC Waikiki, магазин Sportmaster і дитячий розважальний центр.

Telegram Logo

Загальна площа «Острова» – 70 100 кв. м, орендна – 37 800 кв. м. Загальна площа другої черги складає 30 700 кв. м, орендна – 16 043 кв. м.

Концепція ТРЦ – чітка сегментація, що передбачає розміщення на кожному поверсі певної групи товарів.

Компактність, сучасні архітектурні та дизайнерські рішення, а також концентрація відомих брендів зроблять об'єкт місцем тяжіння не тільки для жителів міста, співробітників найближчих офісних будівель, але і для гостей Одеси, які неодмінно захочуть зробити покупку в приємній атмосфері за короткий час.

Урочисте відкриття з масштабною розважальною програмою для відвідувачів відклали до кращих часів — після стабілізації пандемічної ситуації та зняття карантинних обмежень.

Проєкт повністю реалізовано мешканцями Одеси. Фото: Cushman & Wakefield

Проєкт повністю реалізовано мешканцями Одеси. Фото: Cushman & Wakefield

Як зазначила в коментарі The Page директорка ТРЦ «Остров» Оксана Крашунська, для Одеси це особливий об'єкт. По-перше, він дуже незвичайний із погляду архітектурних рішень, дизайну всередині. По-друге, усе в проєкті — від розроблення архітектурної концепції, дизайну, внутрішньої інфраструктури й до будівництва, ремонту та оздоблення — зроблено руками місцевих мешканців. На її переконання, такий підхід think local ще більше приваблюватиме одеситів і гостей міста до ТРЦ «Остров».

Quote«Ми не запрошували ані французьких дизайнерів, ані італійських озеленювачів. Бо ми пишаємося нашим містом. Ми пишаємося нашими талановитими одеситами. Саме «Островом» ми підкреслюємо, що все зроблено руками мешканців нашого міста», — наголосила Крашунська.

Міжнародна консалтингова компанія Cushman & Wakefield — ексклюзивний агент із набору орендарів ТРЦ «Остров» — повідомила про підписання договорів оренди із «Сільпо», LC Waikiki, FLY KIDS, «Чудо Острів», Librarium, Sportmaster, SPORTCITY, New Balance, Соlin's, Rozetka, Intimissimi та Calzedonia, «Золотий Вік», «Аптека Гаєвського».

Наразі підписано договори оренди на 90% орендних площ, проте ще не всі орендарі відкрили свої магазини одночасно з офіційним відкриттям проєкту. На це вплинули карантинні обмеження — більшість орендарів розглядають можливість відкриття до кінця 2021 року.

Коментарі

Всі новини