Facebook Pixel

Пиво і ліки. Названі ТОП-10 рекламодавців на ТБ у 2023 році — дані Ocean Media Plus

Які компанії найбільше рекламуються на українському ТБ. Обкладинка Олександра Шатова

Які компанії найбільше рекламуються на українському ТБ. Обкладинка Олександра Шатова

Рекламний ринок в Україні переформатувався. Виробники медикаментів, лікарських та косметичних засобів досі лідирують у рейтингу найактивніших рекламодавців на українському телебаченні. Але у 2023 році в ТОП-10 рекламодавців на телебаченні потрапили кілька брендів, що не мають стосунку до фарми та раніше посідали місця за межами першої десятки. Про це повідомив Андрій Партика, президент компанії Ocean Media Plus, під час виступу на Ukrainian Marketing Forum.

Як змінився ринок телевізійної реклами під час війни

Загалом ринок телевізійної реклами ще не відновився, за оцінкою Партики. Він очікує, що у 2024 році ємність ринку у гривні зросте на 50% до минулого року.

«Дехто перевищує бюджети 2021 року, про які ми всі мріємо. Мобільний зв'язок наблизився до [показників] 2021, десь навіть більше. Ви знаєте, що між ними відбувається перерозподіл. Ринок взагалі перебуває в стані перерозподілу. Місце тих, кого травмувала війна, відразу захоплює хтось інший. І деколи для цього реклама просто не потрібна», — прокоментував ситуацію на ринку Партика.

Першими на ринку почали виявляти активність фармацевтичні компанії. І ці бренди зазвичай були найбільш активними у цьому сегменті. Проте у 2023 році в десятку найбільш активних також увійшли три харчові бренди, які за рік суттєво збільшили свою присутність на телебаченні. Це Nestle, NaturProdukt та Carlsberg, які у 2022 році посідали місця за межами першої десятки. А пивний бренд навіть не входив до перших 30-ти.

Слайд зі списком ТОП-10 рекламодавців на ТБ у 2023 році, що продемонстрували під час Ukrainian Marketing Forum. Фото Ірина Смирнова

Слайд зі списком ТОП-10 рекламодавців на ТБ у 2023 році, що продемонстрували під час Ukrainian Marketing Forum. Фото Ірина Смирнова

ТОП-10 компаній, які найбільш активно рекламувалися на ТБ у 2023 році

  • Фармак
  • Nestle
  • PROPHARMA
  • Lifecell
  • Дарниця
  • Teva
  • Acino
  • NaturProdukt
  • Kusum Pharm
  • Carlsberg

Джерело: Ocean Media Plus

Протягом року Carlsberg найбільше, ніж інші, наростив свій WGRP — майже у 9 разів. WGRP, Weighted Gross Rating Points — зважені або приведені рейтинги, які є умовними одиницями при купуванні реклами на ТБ, що позначає кількість глядачів, які проконтактували з рекламним роликом, приведеним до 30-секундного еквіваленту.

Подякувати 🎉