Доля локальних постачальників в українському «МакДональдз» сягає 60%, але до повномасштабного вторгнення вона складала 70%. Як пояснив фінансовий директор компанії Олександр Богородов, «МакДональдз» постійно перебуває у пошуку локальних постачальників.
«У нас є певний процес заведення нових постачальників, є певна кількість аудитів, які треба пройти, щоб відповідати тим стандартам, які ми вимагаємо. Аудити проводить зовнішня компанія, яка дає свої рекомендації щодо змін у виробничих процесах, стандартах, допомагають досягти відповідної цілі і стати постачальником «МакДональдз», — розповідає Богородов.
Після аудитів компанія повинна виграти тендер. Весь цей шлях від бажання до співпраці може зайняти декілька років.
«Наприклад, МХП при всьому обсязі самого постачальника, витратив близько п’яти років для того, щоб прийти до тих стандартів, які ми очікуємо від них конкретно в цих продуктах», — ділиться досвідом Богородов.
Водночас він зазначає, що компанія намагається стимулювати своїх локальних постачальників. Наприклад, допомагають їм налагодити поставки в інші країни.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також