Фінансовий директор «МакДональдз» в Україні, Чехії та Словаччині Олександр Богородов розповів , що його команді постійно доводиться враховувати несподіванки на кордоні.
«В Європі набагато простіше щось будувати. В Україні ми завжди маємо враховувати, що буде відбуватися на кордоні, і нам постійно приходять цікаві новини: то польські фермери щось блокують, то якісь обмеження щодо певних країн», — ділиться Богородов.
За його словами, компанія постійно має декілька сценаріїв для постачань в Україну, щоб не довелося виводити якісь позиції з меню. «МакДональдз» намагається працювати з локальними постачальниками, але війна постійно вносить корективи у вже налагоджену роботу.
«Ми раніше працювали більш активно з «Чумаком». Наразі перемкнулися на інших постачальників. Ми сподіваємося, що «Чумак» відновиться, і ми продовжимо з ним працювати. У нас були виклики, що стосувалися «Грін Фекторі» в Макарові. Це місто було окуповане, і було багато дискусій, що робити. Але вони відновили виробництво саме в Макарові», — говорить Богородов про втрату постачальників через окупацію.
За його словами, ситуацію в таких випадках рятують налагоджені контакти з іншими країнами.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також