Після падіння у 2022 році, ринок реклами України у 2023-му зріс на 77%, свідчать дані дослідження Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК).
Найбільше зріс ринок радіореклами, збільшившись на 160%, до 865 млн грн. Інтернет-реклама також відновилася до показників рівня 2021 року, збільшившись на 78%, до 12,8 млрд грн.
Телевізійна реклама, яка в перший рік повномасштабної війни впала на 80%, у 2023 році збільшилась на 49%, до 3,9 млрд грн. Реклама в пресі також почала відновлюватися, зростаючи на 4%, до 357 млн грн.
Однак PR-ринок відстає від обсягів 2021 року на 70%.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Теги
Читайте також
ТОП-5 Новин
ТОП-5 Новин
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!
інформаційна підтримка