Facebook Pixel

Рекламний ринок України зросте на 33% за рік

Рекламна індустрія України може зрости на 33% у 2024-му порівняно з минулим роком, оскільки рекламники налаштовані оптимістично і дещо покращили свої бізнес-очікування. Про це йдеться у прогнозі розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2024.

Як зростатиме українська індустрія реклами у 2024

Індустрія реклами в Україні очікує, що ринок у 2024-му зросте на 33% порівняно з минулим роком. Водночас рекламники зазначили, що кінцевий результат року залежатиме від того, як пройде вересень-грудень, враховуючи відключення світла.

Quote«Рекламні бюджети демонструють стабільне зростання і, незважаючи на ситуацію в країні, ми очікуємо, що не тільки медійна реклама, а й пошук та інші сегменти ринку перевищуватимуть довоєнні обсяги бюджетів», – йдеться у прогнозі.

Серед основних драйверів ринку рекламники відзначили швидке зростання обсягів відеореклами та активну експансію відео на ТБ-пристрої.

Очікується, що найбільше зростатиме:

  • реклама на Digital телебаченні – на 78%;
  • пряма реклама – на 60%;
  • реклама на ТБ – 58%.
Як зростатиме українська індустрія реклами у 2024

Як зростатиме українська індустрія реклами у 2024

У 2024 році на українське телебачення повернулися майже всі рекламодавці з довоєнного ТОП-50.

Прогноз відновлення рекламного ринку порівняно з 2021-м залишається на рівні 60-65%. Ринок прямої реклами балансує в межах 5,4-5,6 млрд грн, проте все буде залежати від об’єму сезонних рекламодавців, йдеться у прогнозі.

Ринок спонсорства у рекламній сфері у першому півріччі 2024 року зріс більше прогнозованого і становить майже 13% від всієї телевізійної реклами.

Інвестиції у рекламу на радіо збільшувались, оскільки діалог між дослідниками, радіохолдингами та рекламними агенціями стали значним аргументом для рекламодавців різних категорій інвестувати бюджети в радіо. Найбільшу роль в зростанні бюджетів зіграли такі категорії:

  • техніка – +450%;
  • кондитерські вироби – +180%;
  • безалкогольні напої – +160%;,
  • онлайн-казино – +150%;
  • продовольчі товари – +120%.

Нагадаємо, за даними липневого опитування Kantar, 54% українців свідомо зменшують перегляд реклами. Основна причина – перенасиченість рекламними повідомленнями.

Подякувати 🎉