За даними липневого опитування Kantar, 54% українців свідомо зменшують перегляд реклами. Основною причиною є перенасиченість рекламою.
Про це пише Kantar.
38% не зацікавлені у рекламі, а 19% їй просто не довіряють.
Також українці свідомо обмежують онлайн-активність. Основними причинами для цього є бажання зменшити негатив (39%), нестача часу (34%) та перенасиченість рекламою (18%). Крім того, ще 18% опитаних зазначили, що не довіряють інформації, яку отримують в інтернеті.

Також постійно дивляться телевізор лише 40% українців. А 20% українців стали рідше читати новини.

«Наразі відбувається зниження онлайн-активності та зацікавленості українців брендами, що характерно для періодів рецесії та економічної нестабільності. Серед причин можуть бути погіршення фінансового стану та складний емоційний стан українців. Додатковим чинником, який впливає на поведінку споживачів, може бути відключення світла, що обмежує доступ до інтернету та медіа. Тому зараз виробникам, брендам, рекламі стало як ніколи важко прорватися до споживача, увійти в його ментальний простір та закріпитися там», – зауважила Світлана Середа, керівниця відділу експертизи в Kantar Ukraine.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Ревізія стану енергетичного сектору після зими та заяв про «енергетичне перемир’я»
We make it Grain: реєстрацію на міжнародну конференцію Grain Ukraine 2025 відкрито