Facebook Pixel

Половина українців уникають рекламу: дослідження Kantar

За даними липневого опитування Kantar, 54% українців свідомо зменшують перегляд реклами. Основною причиною є перенасиченість рекламою.

Про це пише Kantar.

38% не зацікавлені у рекламі, а 19% їй просто не довіряють.

Також українці свідомо обмежують онлайн-активність. Основними причинами для цього є бажання зменшити негатив (39%), нестача часу (34%) та перенасиченість рекламою (18%). Крім того, ще 18% опитаних зазначили, що не довіряють інформації, яку отримують в інтернеті.

kantar-ukraine-ukrainians-limit-online-2024-1.png

Також постійно дивляться телевізор лише 40% українців. А 20% українців стали рідше читати новини.

kantar-ukraine-limitation-tv-1.png
Quote«Наразі відбувається зниження онлайн-активності та зацікавленості українців брендами, що характерно для періодів рецесії та економічної нестабільності. Серед причин можуть бути погіршення фінансового стану та складний емоційний стан українців. Додатковим чинником, який впливає на поведінку споживачів, може бути відключення світла, що обмежує доступ до інтернету та медіа. Тому зараз виробникам, брендам, рекламі стало як ніколи важко прорватися до споживача, увійти в його ментальний простір та закріпитися там», – зауважила Світлана Середа, керівниця відділу експертизи в Kantar Ukraine.



Подякувати 🎉