У другій половині 2023 року українці виявляють зростаючий інтерес до реклами товарів та послуг і очікують більш креативних підходів у рекламних кампаніях, свідчать дані дослідження, проведеного Kantar Україна у серпні 2023 року.
За результатами цього дослідження стало відомо, що все більше респондентів в Україні вважають, що бренди повинні активно рекламувати свої товари та послуги. Цей показник зріс з 54% у попередньому році до 78% у поточному.
Порівняно з минулим роком більш ніж удвічі зросли очікування щодо креативності реклами — від 35% до 78%.

Експертка з дослідження брендів у компанії Kantar Україна, Катерина Калюжна, розмірковує, що «важко про це казати, але війна стала «новою нормою», тому повернення до промоції товарів та послуг і висока якість креативу сприймаються позитивно — їх навіть очікують».
З іншого боку, більшість українців також вимагають, щоб реклама відображала реальність війни. За даними дослідження, 62% респондентів побажали б, щоб бренди враховували війну в Україні.
Яку рекламу не хочуть бачити українці
Згідно з результатами дослідження, обурюючою стала реклама брендів, які не вийшли з ринку країни-агресора, що наразі обурює 55% респондентів. Використання російської мови в комунікації викликає негативну реакцію 47% опитаних, а також залучення сумнівних бренд-амбасадорів — 40%.
Що стосується патріотичної тематики та використання відомих образів війни, то респондентам стає дедалі байдуже. Раніше це сприймалося негативно, однак нині лише 24% опитаних виступають проти використання цих образів у рекламі.
Яку рекламу хочуть бачити українці
За даними дослідження, українці хочуть бачити в рекламі переважно типові маркетингові пропозиції, такі як спеціальні умови, знижки та акції, що цілком зрозуміло, враховуючи сучасну економічну ситуацію.
За цими пропозиціями прагнуть активно слідкувати 80% респондентів, зробивши акції та вигідні пропозиції найбільшою пріоритетною темою в рекламі.

Якій рекламі українці надають перевагу
