З 2 жовтня 2023 року набирають чинності зміни до Закону України «Про рекламу», якими Комісія з регулювання азартних ігор і лотерей (КРАІЛ) наділяється новими повноваженнями щодо здійснення контролю за рекламою у сфері організації та проведення азартних ігор. Про це повідомляє пресслужба Комісії.
КРАІЛ також отримає повноваження застосовувати фінансові санкції до порушників вимог законодавства про рекламу азартних ігор у розмірі 300 мінімальних заробітних плат, що в поточному році становить 2, 010 млн грн.
У зв’язку зі змінами, КРАІЛ рекомендує рекламодавцям, розповсюджувачам та виробникам реклами у сфері організації та проведення азартних ігор наступне:
- привести рекламні сюжети у відповідність до вимог законодавства про рекламу;
- впевнитись, що реклама у сфері організації та проведення азартних ігор розповсюджуються згідно із встановленим законодавством порядком розповсюдження такої реклами;
- перевірити наявність діючих ліцензій у сфері організації та проведення азартних ігор у замовників реклами (рекламодавців).
КРАІЛ звертає увагу на те, що у разі встановлення порушення законодавства (у тому числі шляхом маніпулювання, підміни понять, зловживання спонсорством, використання продакт-плейсменту тощо), до порушників будуть застосовані санкції за недотримання встановлених особливостей рекламування азартних ігор.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!