Facebook Pixel

Експерти висвітлили тенденції маркетингових комунікацій за 2023 рік

Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) у партнерстві з компанією Factum Group Ukraine провела дослідження та визначила ключові тренди в управлінні маркетинговими комунікаціями у 2023 році.

Метою дослідження було оцінити вплив повномасштабної війни на сферу маркетингу, виявити поточні виклики для фахівців цієї галузі та зрозуміти їхні плани на майбутнє.

За словами директорки Factum Group Ukraine Олени Петрової, попри складну ситуацію, маркетологи бачать нові можливості, стикаються з цікавими завданнями та розширюють обрії.

Довгострокове планування маркетинг-команд у 2022 та 2023 роках. Дані: ВРК

Довгострокове планування маркетинг-команд у 2022 та 2023 роках. Дані: ВРК

Серед головних викликів для фахівців з маркетингу стали скорочення бюджетів, нестача кваліфікованих кадрів, міграція, підвищена сенситивність аудиторії тощо.

Тренди маркетингових комунікацій в Україні у 2023 році

Щодо комунікаційних трендів на наступний рік, експерти виокремлюють такі:

  • фокус на раціональних меседжах щодо якості, смаку, ефективності продуктів/послуг;
  • емоційна стриманість;
  • акцент на українській ідентичності;
  • щирість у соціально-відповідальних питаннях;
  • уникнення спекуляцій на воєнній тематиці у рекламі;
  • зменшення частки військової та соціальної реклами;
  • обережні прогнози щодо повоєнних комунікацій;
  • використання інновацій як-от штучний інтелект чи 3D-графіка;
  • персоналізація повідомлень.

Крім того, експерти радять компаніям і надалі інвестувати в розвиток персоналу, мотивацію та підтримку працівників, а також у просування брендів та вивчення цільової аудиторії.

Дослідження проводилося у вересні-жовтні 2022 року серед маркетинг-директорів та фахівців маркетингових підрозділів 100 найбільших рекламодавців України. Повний звіт доступний за посиланням.

Подякувати 🎉