На наступний день після запуску нового сервісу мер Києва заявив про незаконність даної послуги. Відповідь Bolt не змусив себе чекати.
Причин для згортання цього починання, на думку Віталія Кличка, дві. По-перше, рух електросамокатів як окремого виду транспорту не врегульовано чинним законодавством України про дорожній рух. А значить КМДА не може дозволити прокатнику надавати подібний вид послуг до внесення відповідних змін до правил дорожнього руху.
По-друге, з мерією не було погоджено розміщення пунктів прокату, які зараз діють на Майдані Незалежності, Золоті ворота, Маріїнському парку, Поштовій і Бессарабської площі. Міський голова навіть пригрозив, що якщо Bolt сам не прибере несанкціоновані пункти прокату, то це зроблять міські служби.
Компанія Bolt в особі регіонального менеджера Bolt в Україні Тараса Потічного оперативно нагадала меру, що згідно зі ст. 42 КУ і ст. 3 ЦКУ управління електросамокатів і іншими видами персонального легкого електротранспорту (гіроскутери, моноколеса т. Д.) Не є законодавчо забороненим видом діяльності в Україні. І те, що для сервісу, що базується на ідеології мікромобільності, узгодження не потрібні. Мовляв, в відмінності від велопроката йому не потрібні стаціонарні централізовані парковки — за допомогою програми клієнт сам знаходить самокат, який залишив в зручному для нього місці попередній клієнт. І право кожного користувача (жителя або гостя міста Києва) залишити електросамокат в певному місці кореспондує його праву як члена громади міста Києва користуватися комунальним (загальним) міським простором.
Більш того, на думку прокатника, у міської влади сьогодні немає підстав вимагати від бізнесу отримання будь-якого роду узгоджень і дозволів, оскільки вони не передбачені законодавчо. Відповідно до законодавства України (ст. 1 «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері госпдіяльності») діє принцип заборони для органів держвлади і місцевого самоврядування вимагати отримання документів дозвільного характеру, які законом не передбачені.