У державному концерні «Укроборонпром» розробили дорожню карту освоєння виробництва вертольота класу Bell UH-1 Iroquois. Йдеться про окремий продукт, багатоцільовий транспортно-пасажирський вертоліт середнього класу.
«Упевнений, що з новою командою концерну ми, нарешті, зможемо реалізувати цей проект. Дорожня карта буде представлена керівництву концерну найближчим часом», — цитує прес-служба директора авіазаводу Віталія Юхачова.
Як повідомляється, екіпаж вертольота буде складатися з двох чоловік, а борт буде здатний вмістити до 13 пасажирів. Машину можна буде використовувати як транспортний, пожежний, рятувальний, санітарний тощо.
Проект є інвестиційним, тому залучення коштів з держбюджету на першому етапі не потрібно. Також з часом планується локалізація виробництва.
Підприємство здатне виготовити вертоліт-демонстратор вже до Дня Незалежності України. У той же час, угода про нерозголошення інформації не дозволяє жодній зі сторін повідомляти деталі існуючих домовленостей.
Раніше «Укроборонпром» повідомив про підготовку до запуску ліцензійного виробництва на Одеському авіазаводі вертольотів UH-1 Iroquois.
Проте 3 березня американська компанія-виробник вертольотів Bell Textron опублікувала інформацію про те, що переговори про ліцензії на виробництво вертольотів ще не завершені, хоча компанія готова до співпраці.

Контекст. Переговори про великовузлове складання вертольотів між Одеським авіазаводом і компанією Bell Textron тривають вже кілька років. Ще в 2017 році між «Укроборонпромом» і американською стороною було підписано меморандум про співпрацю з метою організації виробництва вертольотів на території України. Пізніше Одеський авіаційний завод уклав відповідну генеральну угоду з американськими партнерами.
Bell UH-1 Iroquois — багатоцільовий вертоліт компанії Bell Helicopter Textron, також відомий як «Хьюі» (Huey). Одна з найвідоміших і масових машин в історії вертольотобудування. Перший політ відбувся в 1956 році. Серійно виробляється з 1959 року. Загальний тираж — 16 тис. машин.
ДП «Одеський авіаційний завод» — одне з найстаріших авіаційних підприємств України та Європи, створене в 1911 році. Спеціалізується на ремонті літаків МіГ-21, МіГ-23, МіГ-27, Л-39; модернізації літаків МіГ-21 і Л-39; ремонті агрегатів літаків МіГ-29, Ан-12, Ан-24, Ан-26 і Як-40; ремонті авіаційних двигунів різних марок і їх агрегатів; сервісному обслуговуванні; виготовленні запасних частин і навчанні персоналу.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки