У політиці вже не працює реклама. Не працюють декларації намірів, «грандіозні» плани тощо. Про це в інтерв'ю сказав політтехнолог Сергій Гайдай.
«Спрацює тільки те, що можна помацати руками, і те, що робить тебе відомим. Простий приклад – у кожного в телефоні є «Дія», нею користуються регулярно. Тому її хрещений батько Михайло Федоров цілком має шанси, хоча зараз про нього практично не говорять. «Нова пошта» – я знаю, що її засновники політичних амбіцій не мають, але уявімо собі таку гіпотетичну ситуацію. Тисячі та тисячі відділень по всій країні – ось вам уже партія», – пояснив експерт.
Він додав: має шанси все, що пов'язане з волонтерством та війною. Та сама Третя штурмова та її командир Андрій Білецький, якого вже міряють соціологи. «Просто поки що ми цього не помічаємо, але все можливо».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа