У політиці вже не працює реклама. Не працюють декларації намірів, «грандіозні» плани тощо. Про це в інтерв'ю сказав політтехнолог Сергій Гайдай.
«Спрацює тільки те, що можна помацати руками, і те, що робить тебе відомим. Простий приклад – у кожного в телефоні є «Дія», нею користуються регулярно. Тому її хрещений батько Михайло Федоров цілком має шанси, хоча зараз про нього практично не говорять. «Нова пошта» – я знаю, що її засновники політичних амбіцій не мають, але уявімо собі таку гіпотетичну ситуацію. Тисячі та тисячі відділень по всій країні – ось вам уже партія», – пояснив експерт.
Він додав: має шанси все, що пов'язане з волонтерством та війною. Та сама Третя штурмова та її командир Андрій Білецький, якого вже міряють соціологи. «Просто поки що ми цього не помічаємо, але все можливо».