У п'ятницю, 4 квітня, пасажири столичного метро зіткнулися з тимчасовими незручностями – через технічний збій стала недоступною безконтактна оплата проїзду на турнікетах. Про це пише Telegram-канал Київської міської державної адміністрації.
Фахівці АТ «Ощадбанк» вже працюють над усуненням несправності, щоб якомога швидше відновити роботу системи.
Поки що пасажири можуть скористатися альтернативними способами оплати:
- транспортною картою;
- QR-кодом, згенерованим у застосунку «Київ Цифровий»;
- паперовим QR-квитком.
Киян та гостей міста просять з розумінням поставитися до ситуації та обирати доступні варіанти оплати проїзду.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH