Відтепер українські підприємці можуть безплатно створювати та керувати бізнес-профілем своєї компанії у месенджері Viber. Про це йдеться в пресрелізі, який отримав .
Що відомо про бізнес-профілі у Viber
В повідомлені вказано, що нова функція дозволить представити бізнес у месенджері, а також взаємодіяти з клієнтами просто у застосунку.
Попередньо Rakuten Viber запустив ці функції в Греції та на Філіппінах в рамках стратегії супер-аппу. За словами компанії, це призвело до збільшення кількості бізнес-акаунтів на 65% з початку 2024-го.
«Результати, які ми отримали після запуску бізнес-акаунтів у Греції та на Філіппінах, стали для нас стимулом запустити це рішення і в інших країнах. Ми хочемо надавати малим підприємствам зручні та ефективні інструменти, які відповідатимуть їхнім потребам», — розповів генеральний директор Rakuten Viber Офір Ейал.
З 27 листопада 2024 року бізнес-акаунти стають доступними й українським користувачам Viber з версіями 24.0.1 на iOS та 24.0.2 на Android.
Що відомо про функціонал бізнес-профілів у Viber
Малі та середні українські підприємства матимуть змогу відкритий бізнес-профіль у месенджері Viber. Зокрема, бізнеси можуть створювати свою сторінку з деталями та корисною інформацією, включно з:
- назвою,
- логотипом,
- категорією бізнесу,
- описом,
- графіком роботи,
- посиланням на вебсайт,
- контактами.
Окрім цього, нові бізнес-профілі будуть доступні в пошуку, а розпочати особистий чат із бізнесом або підписатись на оновлення користувачі можуть прямо з профілю організації.
«Тепер не потрібно шукати послугу або товар і потім переходити для переписки з підприємством у Viber — все відбувається в рамках однієї платформи», — йдеться в повідомлені.
Каталог товарів
За словами компанії, підприємці можуть публікувати до 50 своїх продуктів або послуг у Viber. Опис продуктів і послуг включатиме:
- назви,
- ціни,
- зображення,
- додатковий текст.
Також власники бізнес-акаунтів можуть ділитися окремими товарами в чаті та пропонувати знижки. Своєю чергою клієнти матимуть змогу дізнаватися деталі щодо конкретного товару, надіславши його в чат з продавцем.
Видимість на платформі
Як вказано в пресрелізі, власники бізнесів можуть залучати нових клієнтів через появу у результатах пошуку за:
- назвою,
- описом бізнесу,
- адресою,
- категорією.
Щоб бути більш помітним у загальному списку чатів, власники бізнес-акаунтів також матимуть спеціальні позначки.
QR-коди та посилання
Задля просування свого бізнесу власники матимуть можливість ділитися посиланням на профіль і QR-кодом з ним у месенджері Viber та поза ним.
Інструменти для промо
Як йдеться в пресрелізі, підприємці можуть безплатно запускати акції та спеціальні пропозиції, а також анонсувати нові товари чи послуги для користувачів, які підписалися на бізнес-акаунт.
Розширені функції для чатів
За словами компанії, бізнеси зможуть взаємодіяти з клієнтами, з допомогою функції автоматичної відповіді.
«Якщо функцію ввімкнено, бізнес-профіль відповідає на повідомлення від контактів і клієнтів — надсилає вітальні повідомлення та автоматичні відповіді в неробочі години», — йдеться в пресрелізі.
Бізнес-статистика
Крім цього, власники бізнес-профілів можуть відстежувати:
- охоплення,
- кількість підписників,
- середній час відповіді в чатах.
Rakuten зазначає, що це дозволяє підприємцям покращувати клієнтський досвід і приймати зважені рішення, які допоможуть збільшувати продажі.