Facebook Pixel
IT

Українські підприємці отримали доступ до бізнес-акаунтів у Viber: функції та можливості

Відтепер українські підприємці можуть безплатно створювати та керувати бізнес-профілем своєї компанії у месенджері Viber. Про це йдеться в пресрелізі, який отримав The Page.

Що відомо про бізнес-профілі у Viber

В повідомлені вказано, що нова функція дозволить представити бізнес у месенджері, а також взаємодіяти з клієнтами просто у застосунку.

Попередньо Rakuten Viber запустив ці функції в Греції та на Філіппінах в рамках стратегії супер-аппу. За словами компанії, це призвело до збільшення кількості бізнес-акаунтів на 65% з початку 2024-го.

Читайте також:
У рф заблокували доступ до Viber

Quote«Результати, які ми отримали після запуску бізнес-акаунтів у Греції та на Філіппінах, стали для нас стимулом запустити це рішення і в інших країнах. Ми хочемо надавати малим підприємствам зручні та ефективні інструменти, які відповідатимуть їхнім потребам», — розповів генеральний директор Rakuten Viber Офір Ейал.

З 27 листопада 2024 року бізнес-акаунти стають доступними й українським користувачам Viber з версіями 24.0.1 на iOS та 24.0.2 на Android.

Що відомо про функціонал бізнес-профілів у Viber

Малі та середні українські підприємства матимуть змогу відкритий бізнес-профіль у месенджері Viber. Зокрема, бізнеси можуть створювати свою сторінку з деталями та корисною інформацією, включно з:

  • назвою,
  • логотипом,
  • категорією бізнесу,
  • описом,
  • графіком роботи,
  • посиланням на вебсайт,
  • контактами.

Окрім цього, нові бізнес-профілі будуть доступні в пошуку, а розпочати особистий чат із бізнесом або підписатись на оновлення користувачі можуть прямо з профілю організації.

Quote«Тепер не потрібно шукати послугу або товар і потім переходити для переписки з підприємством у Viber — все відбувається в рамках однієї платформи», — йдеться в повідомлені.

Каталог товарів

За словами компанії, підприємці можуть публікувати до 50 своїх продуктів або послуг у Viber. Опис продуктів і послуг включатиме:

  • назви,
  • ціни,
  • зображення,
  • додатковий текст.

Також власники бізнес-акаунтів можуть ділитися окремими товарами в чаті та пропонувати знижки. Своєю чергою клієнти матимуть змогу дізнаватися деталі щодо конкретного товару, надіславши його в чат з продавцем.

Видимість на платформі

Як вказано в пресрелізі, власники бізнесів можуть залучати нових клієнтів через появу у результатах пошуку за:

  • назвою,
  • описом бізнесу,
  • адресою,
  • категорією.

Щоб бути більш помітним у загальному списку чатів, власники бізнес-акаунтів також матимуть спеціальні позначки.

QR-коди та посилання

Задля просування свого бізнесу власники матимуть можливість ділитися посиланням на профіль і QR-кодом з ним у месенджері Viber та поза ним.

Інструменти для промо

Як йдеться в пресрелізі, підприємці можуть безплатно запускати акції та спеціальні пропозиції, а також анонсувати нові товари чи послуги для користувачів, які підписалися на бізнес-акаунт.

Розширені функції для чатів

За словами компанії, бізнеси зможуть взаємодіяти з клієнтами, з допомогою функції автоматичної відповіді.

Quote«Якщо функцію ввімкнено, бізнес-профіль відповідає на повідомлення від контактів і клієнтів — надсилає вітальні повідомлення та автоматичні відповіді в неробочі години», — йдеться в пресрелізі.

Бізнес-статистика

Крім цього, власники бізнес-профілів можуть відстежувати:

  • охоплення,
  • кількість підписників,
  • середній час відповіді в чатах.

Rakuten зазначає, що це дозволяє підприємцям покращувати клієнтський досвід і приймати зважені рішення, які допоможуть збільшувати продажі.

Подякувати 🎉