Facebook Pixel

Надприбутки бенефіціарів пандемії: скільки й на чому заробили Apple, Google і Microsoft

Надприбутки Apple, Google і Microsoft: на чому техногіганти заробили в пандемію. Фото: pixabay

Надприбутки Apple, Google і Microsoft: на чому техногіганти заробили в пандемію. Фото: pixabay

Найбільші техногіганти відзвітували про рекордні прибутки попри пандемію коронавірусу. Так, чистий прибуток Apple за другий квартал 2021 року зріс на 29%, а Microsoft — на 47%. Покращилися результати й у компанії Google — чистий прибуток зріс у 2,6 раза, пише Financial Times.

Загальний чистий прибуток трьох компаній склав $56,8 млрд. Однак попри рекордні результати акції Apple впали на 2%, Microsoft не подорожчали, зросли тільки акції Alphabet, — на 3,1%.

Apple

  • Виручка: $81,4 млрд, очікувалося $73,3 млрд.
  • Прибуток: $21,7 млрд, очікувалося $16,6 млрд.
  • Прибуток на акцію: $1,31, очікувалося $1,01.
  • Продажі Iphone: $39,57 млрд, очікувалося $34,04 млрд.
Telegram Logo

Виручка Apple зросла на 36% — до $81,4 млрд. Основним драйвером стали продажі iPhone 12 з підтримкою 5G — їхні продажі зросли на 50% за квартал, до $39,6 млрд. На думку аналітиків, наприкінці фінансового року у вересні чистий прибуток Apple може зрости на 51%.

Microsoft

  • Виручка: $46,2 млрд, очікування $44,2 млрд.
  • Прибуток: $16,5 млрд, очікування $14,5 млрд.
  • Прибуток на акцію: $2,17, очікування $1,92.
  • Виручка хмарних сервісів: $19,5 млрд, очікування $18,7 млрд.

Виручка компанії Microsoft зросла на 21% — до $46,5 млрд. Основою зростання прибутків компанії залишається хмарний бізнес. Його виручка зростає третій квартал поспіль на 50%, а за звітний квартал вона взагалі збільшилася на 51%.

Google

  • Виручка: $61,88 млрд, очікувалося $56,16 млрд.
  • Прибуток: $18,53 млрд, очікувалося $13,07 млрд.
  • Прибуток на акцію: $27,26, очікувалося $19,34.
  • Виручка від реклами: $50,4 млрд, очікувалося $45,07 млрд.

Виручка Googe за другий квартал збільшилася на 62% — до $61,88 млрд, що стало рекордом. Успіх компанії зумовлений зростанням e-commerce та відеостримінгу. Рекламна виручка Google збільшилася на 69% — до $50,4 млрд, продаж реклами на YouTube зріс на 84% — до $7 млрд.

Водночас інвестори компаній побоюються, що таке зростання може закінчитися.

«Інвестори побоюються, що хороші часи минуть. За розпродажами стоять сумніви в стійкості такої сили. Цифри у звітності є настільки разючими, що інвесторам складно повірити в продовження такого епічного зростання», — зазначили аналітики з Loup Ventures.

Коментарі

Всі новини