Приватбанк вирішив відмовитися від сповіщень у Viber: як діяти клієнтам

Інформування від Приватбанку через Viber з 30 серпня більше не буде. Фото; Flickr

Державний Приватбанк поінформував клієнтів про зупинення надсилання сповіщень про операції за картками у ViberBot починаючи з 30 серпня. Як пише SPEKA, відповідні повідомлення клієнти банку отримали в застосунку «Приват24».

«Компанія Rakuten Viber тепер бере за це гроші. Щоб не вводити додаткову оплату для клієнтів, банк відмовляється від інформування через ViberBot», – йдеться в повідомленні.

У фінустанові порадили перейти з ViberBot на «Приват24». У разі якщо клієнт не перейде самостійно до 30 серпня, банк автоматично переведе його на «Приват24».

Контекст. Минулого місяця Приватбанк у партнерстві із сервісом грошових переказів MoneyGram дали старт новій опції, яка дасть змогу українським громадянам отримувати перекази MoneyGram прямим зарахуванням на гривневі рахунки всіх банків-партнерів сервісу в Україні.

Читати на The Page