Facebook Pixel

Приватбанк вирішив відмовитися від сповіщень у Viber: як діяти клієнтам

Державний Приватбанк поінформував клієнтів про зупинення надсилання сповіщень про операції за картками у ViberBot починаючи з 30 серпня. Як пише SPEKA, відповідні повідомлення клієнти банку отримали в застосунку «Приват24».

Quote«Компанія Rakuten Viber тепер бере за це гроші. Щоб не вводити додаткову оплату для клієнтів, банк відмовляється від інформування через ViberBot», – йдеться в повідомленні.

У фінустанові порадили перейти з ViberBot на «Приват24». У разі якщо клієнт не перейде самостійно до 30 серпня, банк автоматично переведе його на «Приват24».

Контекст. Минулого місяця Приватбанк у партнерстві із сервісом грошових переказів MoneyGram дали старт новій опції, яка дасть змогу українським громадянам отримувати перекази MoneyGram прямим зарахуванням на гривневі рахунки всіх банків-партнерів сервісу в Україні.

Подякувати 🎉