Державний Приватбанк поінформував клієнтів про зупинення надсилання сповіщень про операції за картками у ViberBot починаючи з 30 серпня. Як пише SPEKA, відповідні повідомлення клієнти банку отримали в застосунку «Приват24».
«Компанія Rakuten Viber тепер бере за це гроші. Щоб не вводити додаткову оплату для клієнтів, банк відмовляється від інформування через ViberBot», – йдеться в повідомленні.
У фінустанові порадили перейти з ViberBot на «Приват24». У разі якщо клієнт не перейде самостійно до 30 серпня, банк автоматично переведе його на «Приват24».
Контекст. Минулого місяця Приватбанк у партнерстві із сервісом грошових переказів MoneyGram дали старт новій опції, яка дасть змогу українським громадянам отримувати перекази MoneyGram прямим зарахуванням на гривневі рахунки всіх банків-партнерів сервісу в Україні.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Теги
ТОП-5 Новин
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!
інформаційна підтримка