Facebook Pixel

Задля безпеки: Приватбанк відповів на звинувачення в блокуванні карток українців з окупованих територій

Приватбанк спростував інформацію про блокування рахунків клієнтів із тимчасово окупованих територій і вимушених переселенців. Відповідну заяву зробили в пресслужбі фінустанови у відповідь на запит The Page.

У Приватбанку наголосили, що дійсно просили своїх клієнтів оновити інформацію, однак робили це задля безпеки, а не щоб заблокувати рахунки.

Quote«Приватбанк не блокував рахунки клієнтів із тимчасово окупованих територій і вимушених переселенців. Безпека наших клієнтів і стабільна робота банківської системи є пріоритетними для нас. Ми дослухаємося до наших клієнтів і не припиняємо шукати найкращі рішення, щоб зробити наші послуги ще зручнішими та швидшими, — йдеться в повідомленні. — Ми розуміємо, наскільки чутливою є тема тимчасово окупованих територій і вимушених переселенців для українського суспільства, але просили клієнтів оновити інформацію з міркувань безпеки, а не задля блокування рахунків».

У банку також наголосили, що співпрацюють із цього питання з Міністерством із питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Донбас SOS.

Quote«Нам відомо про ситуацію, що склалася, і ми тісно співпрацюємо з Міністерством із питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Донбас SOS задля того, щоб зробити процедуру актуалізації даних клієнтів із ТОТ максимально зручною та доступною, — наголосили в Приватбанку. — Ми й надалі працюватимемо з урядом, НБУ та неурядовими організаціями задля вдосконалення обовʼязкових для банків процедур верифікації клієнтів, які через війну опинилися на тимчасово окупованих ворогом територіях чи змушені евакуюватися в безпечні регіони країни».

Контекст. Очільниця Мінреінтеграції Ірина Верещук повідомила про суттєве збільшення скарг від людей із тимчасового окупованих міст і сіл Донеччини та Луганщини на блокування їхніх рахунків Приватбанком.

Подякувати 🎉