Facebook Pixel
IT

Facebook створив хмарний сервіс для мобільних ігор, який не доступний на iPhone

Компанія Facebook вирішила запустити хмарний сервіс мобільних ігор. Основною особливістю буде можливість випробувати гру без скачування, а у разі завантаження продовжити грати з того самого місця, де зупинився користувач.

Новинка буде доступною на комп'ютерах та пристроях на Android. Однак проблемною є реалізація такого сервісу на пристроях Apple через заборони у правилах використання App Store, передає TechCrunch.

За допомогою нової платформи користувачі зможуть починати грати в мобільні ігри безпосередньо з реклами на Facebook.

Ігрові програми від Google та Microsoft нещодавно отримали від Apple дозвіл на роботу на iOS. Однак тепер сервісам доведеться спочатку відправляти користувачів до App Store, перш ніж мати змогу передавати ігрову рекламу на своїй платформі.

Також у Facebook готові заплатити 30% від прибутку Apple, так само як і сплачують Google. Однак підхід виробника iPhone заважає споживачам користуватися сервісом, який пропонує Facebook.

Наразі Facebook готовий запустити 5-10 ігор спочатку у низці штатів США, згодом сервіс покриє всю країну.

Контекст. Apple неодноразово критикували великі гравці через комісію в 30%, яку платять розробники застосунків за покупки користувачів в App Store, а також труднощі з розміщенням реклами. Microsoft висловила підтримку коаліції, коли оголосила про нові правила для свого магазину Microsoft Store. Facebook критикувала Apple через те, що на iOS стає все важче рекламувати свої продукти.

Водночас Google повідомила про оновлення політики користування її магазином застосунків. Вона робить обов'язковим використання її платіжної системи для цифрових покупок у Play Market. Це означає, що розробники повинні будуть платити комісію 30% з кожного платежу користувачів у Play Market, як і в App Store. Нові правила діятимуть із 30 вересня 2021 року.

Подякувати 🎉