Наше благополуччя – це спільна відповідальність. Фото: unsplash.com
Ми рідко оперуємо терміном «корпоративна соціальна відповідальність», але багато зусиль та ресурсів інвестуємо в розвиток країни, рідного регіону та нашої команди. І почали ми це робити задовго до війни. Хоча очевидно, що після 24 лютого минулого року пріоритети змінилися. Декілька років тому ми для себе відповіли на питання «хто ми», «що робимо», «чому» та виклали відповіді у вільний доступ.
Це наш еволюційний шлях, наші цінності і наша точка опори. Коли не знаєш, що робити, або трохи зневірюєшся, згадуєш про нашу місію і стаєш більш впевненим, отримуєш заряд енергії.
Як наші цілі та прагнення конвертуються у реальну роботу?
Команда «Сентравіса»: люди важливіші за верстати
Перший важливий напрямок нашої соціальної політики – команда.
Люди важливіші за верстати, – ось наш підхід. До війни ми щороку інвестували у розвиток команди мільйони гривень. Було багато різних програм – Centravis Opportunity, розвиток кадрового резерву, школа «Я – начальник», а також окрема захищена стаття витрат на тренінги, семінари, конференції, книги для команди.
Що важливо: ці кошти розподілялися самими працівниками, відповідно до їх потреб, а не нав’язувалися згори топ-менеджментом.
Після 24 лютого ми змінили пріоритети і значну частину ресурсів спрямували на допомогу нашим захисникам.
123 співробітники «Сентравіс» пішли на фронт у перші місяці війни, і їм були потрібні амуніція та спорядження. Коли першочергові питання забезпечення необхідним були закриті, більше уваги почали приділяти пошуку автомобілів та специфічним потребам наших захисників. Загальна сума допомоги фронту склала понад 6 млн грн за період з 24 лютого 2022 року по квітень 2023 року.
Також ми не відмовилися від освітніх програм, але більше уваги почали приділяти навчанню на виробництві, щоб допомогти працівникам швидше адаптуватися до роботи у нових умовах і дати їм можливість замінити тих, хто пішов на фронт.
І звісно, не могли обійти увагою питання безпеки працівників. Нагадаю, Нікополь та Нікопольський район знаходяться у зоні бойових дій і майже щодня зазнають обстрілів з лівого берега Каховського водосховища.
Влітку минулого року ми почали виплачувати працівникам компанії допомогу на відновлення пошкодженого житла після артилерійських обстрілів та надавати житло в більш безпечному місці. Додатково компанія взяла на себе транспортні витрати співробітників на корпоративну доставку. Загальна сума виплат по цій статті соціальних інвестицій перевищила 1,5 млн грн.
Внесок «Сентравіса» в розвиток громади і регіону
Другий важливий напрямок соціальної політики – допомога у розвитку громади і регіону.
Ми любимо наш Нікополь і Дніпропетровщину та постійно беремо участь у різних місцевих програмах. До війни це переважно була допомога медичним закладам (зокрема, «Сентравіс» придбав і передав лікарням медичне обладнання для боротьби з COVID-19 на суму 1,5 млн грн), іменні стипендії талановитій молоді, розвиток вітрильного спорту.
Після 24 лютого ми більше зосередилися на допомозі людям. Компанія профінансувала на суму понад 2,3 млн грн допомогу цивільному населенню, яке постраждало внаслідок ведення бойових дій.
Також «Сентравіс» з перших днів повномасштабної війни брав активну участь у доставці гуманітарних вантажів з закордону. І зараз ми теж не залишаємося осторонь проблем громади, бо самі є її частиною.
Внесок «Сентравіса» в розвиток України
Третій важливий напрямок соціальної політики – власний внесок у розвиток країни через розвиток промисловості та збільшення високотехнологічного експорту.
Іншого шляху для швидкого економічного розвитку, крім власного технологічного виробництва та експорту, немає. Made in Ukraine має бути на всіх континентах і це повинні бути товари, за які не соромно.
Ми що дня працюємо над цим. Робили це до війни, і попри непросту ситуацію з регулярними обстрілами Нікополя, компанія далі працює і розвивається.
«Сентравіс» у десятці найбільших виробників безшовних нержавіючих труб у світі.
Торік компанія увійшла в перелік найбільших платників податків в Україні (сплачено у бюджети всіх рівнів понад 308 млн грн) та 50 найбільших експортерів країни (експортували 11,6 тис тон безшовних нержавіючих труб на суму 125,8 млн євро).
Мало того, навіть в умовах війни ми відкрили нове виробництво в Ужгороді, яке спеціалізується на інструментальних трубах для провідних світових автомобільних брендів (Volkswagen, Audi, BMW, Chevrolet).
Як океан складається з маленьких крапель, так і Перемога України залежить від зусиль кожного з нас. Війна ще більше переконала нас у тому, що наше благополуччя – це спільна відповідальність. Ми всі живемо в одному домі, і яким він буде – вирішувати нам.
Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора