Від визначення цілей до платного просування: як побудувати власний бренд у соцмережах

Як створити власний бренд у соцмережах: інструкція. Фото: unsplash / @ademay

Соціальні мережі заполонили наше життя та наш час. Бренди часто невпинно працюють над тим, щоб отримати більше кліків, більше лайків, створити позитивний досвід користувача та врешті-решт підвищити впізнаваність і доходи бізнесу. Але що відбувається, коли бренд — це людина, а не компанія? The Page дає кілька корисних порад, які допоможуть зрозуміти, як створити власний бренд у соціальних мережах.

Переваги власного бренду

Особистий брендинг у соціальних мережах стає все важливіший завдяки безлічі переваг, які він дає для досягнення ділових і професійних цілей. Однак не можна створити особистий бренд за один день: цей процес потребує постійних зусиль і правильного поєднання тактик.

Інвестиції у свій бренд дадуть довгострокові переваги як в особистому, так і в професійному житті, а також допоможуть відкрити нові можливості в майбутньому. Особистий бренд — це основа створення довірчих відносин із партнерами, інвесторами, споживачами та іншими важливими цільовими групами. Активний розвиток власного бренду дає змогу просувати себе на експертному ринку та контролювати створення точного уявлення про себе.

Як створити власний бренд у соціальних мережах?

  • Визначте цілі створення свого бренду

Перш ніж творити особистий бренд у соціальних мережах, потрібно чітко зрозуміти, навіщо ви це робите. Відповідь має бути чесна та відверта, адже якщо від самого початку ціль була визначена неправильно, розроблена комунікаційна стратегія може бути недієва. Для визначення цілі цього треба відповісти на такі запитання:

  1. Ви хочете розпочати новий бізнес чи монетизувати свій бренд?
  2. Які критерії допоможуть виявити успіх?
  • Визначте сферу, де ви експерт

Особистий бренд допомагає донести до зовнішнього світу цінності, переконання, цілі та глибинні завдання, які хоче транслювати людина. Однак для цього потрібно визначити свої цінності та теми, у яких ви експерт. Запишіть на аркуші паперу три свої цінності та три експертні теми. Цього вистачить, аби розпочати просування вашого бренду в соцмережах.

  • Сформуйте свою аудиторію

Спілкуючись наживо, ми легше формуємо своє соціальне коло. Однак для розвитку свого бренду через соціальні мережі треба використовувати інший підхід. Ґрунтуючись на власних цінностях та експертних знаннях, легко зрозуміти, яка саме аудиторія вам потрібна.

  • Tone of voice

Визначивши цілі, теми та аудиторію, можна починати створювати голос бренду. Це певні слова, мовні звороти, які будуть використані в повідомленнях, а також структура текстів. Саме особистий TOV буде вирізняти вас серед інших брендів (спробуйте визначити, кого вам цікаво читати в соцмережах, та поспостерігайте за їхніми брендами кілька тижнів. Так ви зможете побачити, як саме транслюється їхній TOV).

  • Канали просування особистого бренду

Соцмереж дуже багато, але обрати ту, де ваш особистий бренд буде виглядати органічно, досить легко. Ось найпопулярніші соцмережі, які можна поєднувати між собою: Instagram, Facebook, TikTok, Linkedin, Telegram, Twitter, YouTube.

  • Створіть контент-план

Щоб сформувати контент-план для просування особистого бренду, по-перше, треба правильно оформити свої сторінки в соцмережах:

  1. Фотографія профілю. Вона має бути актуальна, візуально чітка, на ній маєте бути зображені ви. Бажано, щоб вона була зроблена в діловому стилі.
  2. Ім'я та прізвище. Якщо ви працюєте на ринку СНД, то ці дані мають бути вказані українською або російською мовами. Не використовуйте нікнейми чи кумедні підписи.
  3. Інформація про те, чим ви займаєтеся, у якій сфері ви експерт. Ваша сфера діяльності має бути подана просто та зрозуміло.

По-друге, визначте теми постів на кілька тижнів наперед. Регулярний постинг — ваш головний союзник у побудові успішного особистого бренду. Ви постійно маєте бути в полі зору ваших підписників. Правильно оформлена сторінка — це лише половина успіху. Якщо ви не ділитеся своїм досвідом у постах, не розповідаєте про свої успішні кейси, інсайти, не ведете комунікацію з читачами (підписниками), це видає вашу незацікавленість у побудові та розвитку особистого бренду.

По-третє, ведення ваших соціальних мереж може відрізнятися за форматами, але головне, щоб вони транслювали одне послання та одні цінності, були грамотно оформлені та активні.

  • Запасіться терпінням (та коштами)

Побудова особистого бренду в соцмережах — це історія не одного місяця та подеколи навіть не одного року. Окрім того, ця справа потребує чималих фінансових вкладень. Звичайно, можна користуватися лише безкоштовними схемами просування: додаванням до профільних груп і форумів, взаємною рекламою тощо. Однак потрібно розуміти, що в такому разі просування триватиме ще довше, ніж за умови запуску таргетованої реклами.

Соціальні мережі — це чудова платформа для створення вашого бренду. Вони великі, мають багато безкоштовних можливостей та величезний потенціал, щоб зв'язати вас із глобальною аудиторією. А поради в цій статті допоможуть почати використовувати соціальні медіа для створення особистого бренду.

Читати на The Page