Україна зайняла 55-е місце в рейтингу найбільш цінних національних брендів

Фото: Brandsynario

Фото: Brandsynario

Британська консалтингова компанія Brand Finance оновила щорічний рейтинг вартості національних брендів.

100 провідних національних брендів сукупно втратили $13,1 трлн вартості. Головна причина цього — пандемія COVID-19. Їх загальна вартість впала до $84,9 трлн.

Україна в рейтингу займає 55-е місце, між Грецією і Словаччиною. Торік вона була 56-я.

Telegram Logo
top-10-most-valuable-nations.jpg

Багаторічний лідер рейтингу, США, отримали 14-відсоткову втрату вартості бренду до $23,7 трлн після ще одного неспокійного року. Найсильніша економіка світу продовжує стикатися з різкою критикою і жорсткими питаннями на світовій арені. З оголошенням Байдена переможцем президентських виборів-2020 країна, ймовірно, намітить новий курс і змінить багато політик, що проводяться при нинішньому президенті.

Незважаючи на політичну невизначеність, абсолютне домінування і успіх американських брендів у світі завжди буде забезпечувати економіку і репутацію країни надійним захистом.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

Вартість бренду Китаю втратила 4%. Швидка реакція уряду на спалах COVID-19 в поєднанні з його цільовими заходами стимулювання в останні місяці привели до того, що країна стала першою великою економікою, яка оговталася від пандемії, і зараз очікується, що вона стане єдиною економікою G20, яка буде зростати в цьому році.

В Японії справи йдуть відносно краще, ніж в інших країнах, вартість її бренду знизилася на 6% до $4,3 трлн, і вона піднялася до третього місця в рейтингу. Багато хто чекав, що країна буде однією з найбільш постраждалих від COVID-19 через її близькості до Китаю, густонаселених міст і зростання населення похилого віку. Однак Японія виявилася щодо успішної, з низьким рівнем захворюваності та смертності від коронавірусу і з поліпшенням стану економіки.

Ірландія стала єдиним національним брендом в топ-20, що продемонстрував зростання вартості — на 11% до $670 млрд. Її економіка виявилася особливо стійкою завдяки сильному експорту і збереженню споживчих витрат.

В'єтнам є найбільш швидкозростаючим національним брендом в рейтингу цього року — на 29% до $319 млрд. У країні зареєстровано дуже мало випадків захворювання і смерті від COVID-19. Вона стала одним з провідних регіонів Південно-Східної Азії для виробництва і все більш привабливим місцем для інвесторів, які прагнуть переїхати з Китаю через наслідки торгової війни між США і КНР. Недавні торгові угоди з ЄС ще більше підтримують зростання країни.

Для Аргентини відзначено найбільше падіння вартості бренду — на 57% до $175 млрд. Через дуже складну ситуацію з коронавірусом (вже 1 млн хворих), по всій країні спалахнули заворушення. І без того хвора економіка країни зазнає нових ударів, і шлях до видужання не буде коротким.

Крім вимірювання вартості національного бренду, Brand Finance також визначає відносну силу національних брендів за допомогою збалансованої системи показників, що оцінюють інвестиції в бренд, його капітал і ефективність. Вперше в цьому році методологія визначення сили національного бренду включає результати Global Soft Power Index — наймасштабнішого в світі дослідження сприйняття національних брендів (Україна в ньому 46-я з 60-ти країн). Згідно з цими критеріями, Німеччина є найсильнішим національним брендом у світі з рейтингом сили бренду 84,9 з 100.

top-10-strongest-nations.jpg

Додатково. Чим реально може пишатися Україна, розбиралася The Page.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини